好耐冇掂過qooza喇.!~ 掛住打xanga..xD. 所以蔡心你唔好叫我成日回你CM喇." 你玩XG既話.我回一千個比你.;D~ 揚揚..! ..巴黎東京鐡塔.. 有咩問題.?xD.. 唔係MISS LO講返我都聽唔到~ 今日D堂真係悶到不坎.." 放學.打左陣波.好玩..啊雞.我超級愛你! 一千萬個攰!! MISS LO !!!!!. 你好野呀你!.以後都唔會信你./__\ 個個傻仔今日做乜唔秋周文傑既?__?