有D野.要改變既就係要改變. 冇野話係固定一世.... 變左.就要接受. 唔到你話唔想改變.唔去接受. 一時之間接受唔到... 就只有用時間黎習慣. 要睇住一D唔想佢改變既野改變; 有時又真係幾辛苦.. 不斷諗往時...再係心入邊 問幾千萬次.可唔可以唔變? 有冇得返返去之前? 然後.100%冇結果...... 就係咁.. 諗諗下;又會覺得. 改變下. 其實.. 都唔係太可悲.`