實在太唔了解自己...
唔了解所有野.
好懷疑夠竟係我諗得複雜!?..定係根本就唔係咁簡單!?
定係根本係好簡單....?
唔了解自己..令我覺得自己好假..
真既我係邊?.夠竟我做個d野係咪發自內心!?
原來都有人覺得我呢排燥左好多..
其實我係咪真係咁情緒化啊?
定係我根本係自己係度自尋煩惱!?.....
太多野....
完全分唔清楚...
完全唔明確....
完全失控...
呢排好炆....一炆就想喊.一想喊就好燥...
一好燥就唔想講野...然後有d咩唔順意就會發脾氣.
我唔鍾意呢個我... 幾時...先可以變返正常!?.
幾時?...
|