[ 사랑할께≠복종당신 ]
[''∫如你恨我?
       很好…這正是我想要的!?..
LHiN
暱稱: ['' LhInN F♡R?×Ω
性別: 男
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2009-09-27
2009-08-20
2009-08-19
2009-08-14
2009-08-13
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
2009 年 7 月 25 日  星期六   晴天


2009-07-25 分類: 未分類

很累的一天   唔留CM必咬人

     講真啊 屋企工同外邊工真係好大分別 全職同兼職都好大分別

            今日真係累到PPKK 係1樓行到4樓 再由4樓拎野去1樓 又要間唔中去雜物房搬下野

                做到我大比都痛埋  班仆街兼職係到行行企企  食飯就第1個上去先

                    等D全職做完野  上到去 要撈汁食飯 FK

                        我同2個FD叫個老細煮野比地4個全職食-3- 佢願意呢 老閣我艾你

                           緊著有D人話我地知 有3/4個兼職食完飯之後坐多半個鐘先落去搵我地上去食飯

                               嬲到我地仆街 落去屌柒佢地 佢地扮唔知 GOOD!!!

                                  之後重好撚樣衰咁叫我幫佢拎D重野 佢話自己唔夠力 FK!!

                                     我濕你有味 用戈半個鐘時間慢慢拎啦!!兼職太子仔

                                        夜晚戈陣上去4樓招呼D客 拎野拎到我仆街

                                           D兼職見到D客食完野又唔撚收 請你番黎企咩 大佬

                                               唉 放工戈陣都11點 11點半先番到屋企

                                                 緊著世謙哥叫我同佢去食野- -謙哥 你唔累的嗎

                                                   ( 謙=識左5年左右的朋友NOW同我一齊番工 )

                                                      個老闆好柒啊 佢話軒同謙同個好易讀錯 要叫佢謙 叫我做梓T^T

                                                                    梓軒&世謙 咁講咪得囉  超 多鬼魚啊  不過老闆好好人 ME都係好艾佢

                                                                             老闆係女就好了-﹏-又識煮野食  好累啊 打左咁多 訓先了 晚安

                                     P.s.打完半個鐘後搵左謙食宵夜-3-因為太想見他了 就快變基佬xD






訪客留言 (返回 LHiN 的日誌)


weng10 於 2009-07-30 08:13 PM 發表:
comment. x]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx"]
Posted at 2009-07-31 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



you__me 於 2009-07-30 12:42 AM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx"]
Posted at 2009-07-31 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



justlovehim 於 2009-07-29 01:26 AM 發表:
丫梓...
好似女仔名"
你2個不嬲都係基嫁la
吾係咩
小心丫嫂打x你丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔係基架 我對女仔重有興趣架
    咪幫我嚇走人-3-
Posted at 2009-07-31 07:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chloe724 於 2009-07-25 02:54 AM 發表:
基佬 xD`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=3=睇你點對我囉
          心情一唔開心 就會好想做基佬
Posted at 2009-07-25 03:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



juli2_leung 於 2009-07-25 01:42 AM 發表:
HAHA=] a梓 XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好叫啊-3-好似女仔名
Posted at 2009-07-31 07:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]