[ 사랑할께≠복종당신 ]
[''∫如你恨我?
       很好…這正是我想要的!?..
LHiN
暱稱: ['' LhInN F♡R?×Ω
性別: 男
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-09-27
2009-08-20
2009-08-19
2009-08-14
2009-08-13
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
2009 年 8 月 20 日  星期四   晴天


2009-08-20 分類: 未分類

-.-我係1隻G

     今日訓左14個鐘!!!神

          訓到夜晚7點先起身 睇黎無人叫我起身Ge話我會一直訓

             點知謙哥今日無學車-口-

              緊著搵佢食野酸辣粉 好辣-v-睇黎我唔食得辣-_-

                 食完之後打左陣機就又1日- -now係屋企發毛中

                    E幾日都無工人-_-好慘呀!!!佢放假番左大陸!!

                        無人幫手煮飯洗衫真係好唔慣..又無人叫我起身-_-

                           等我遲d學下做工人要做ge野先-v-

                              聽日2點去遊水-v-唔知有無人11點叫我起身呢xD

                                   62645818






訪客留言 (返回 LHiN 的日誌)


juli2_leung 於 2009-08-21 02:16 AM 發表:
咁唔係番公戈陣係啦掛=]=]*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=v=係掛
Posted at 2009-08-21 06:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



juli2_leung 於 2009-08-20 05:07 AM 發表:
你唔係成都係咁ge咩 xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

番工戈陣邊會- -
Posted at 2009-08-20 09:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



juli2_leung 於 2009-08-20 04:07 AM 發表:
HAHA x]
G軒 XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

YA E排成日都訓到過哂時
Posted at 2009-08-20 04:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]