哈....懶左成個月
小弟E家讀緊三育-v-明明搵夜校 但係唔知點解會番日校讀- -
E家讀書真係好開心呀-v-日日放學唔係打波就跑步
生活好正常.. 有得做乖乖仔xD 但E家覺得自己唔多似男仔-v-
之前無野做都會望女仔-v-Now就完全對女仔無興趣-_-基了!?
不過算啦!!
我要世謙唔要女-v-我要番學唔要女-v-我要打波唔要女!!