呢個日記都封左好耐lu..而家打返都係為左女朋友..!
而家既我已經大個仔..領悟左好多..
一次過睇返哂之前既日記..發覺自己以前係幾咁幼稚..
以前唔識諗唔緊要..而家識就得..
終於同婷一齊左..我覺得係場交令我地一齊..
如果我地唔哎交..我諗我都唔知大家都係會心痛..
既然大家都認真..我都會好好維持呢段感情!
夜晚..收到佩佩既sms,,嚇左我一跳..
好多謝你為左我改變..我好感動..
但係我已經有女朋友..我而家愛既只得婷婷..
希望你明白..對唔住..
ps:了解我既人都知我一封xg就會打呢個日記..
不過知我呢個日記既人唔多..
希望你地仲記得保守我日記既祕密!
|