真係好耐無打日記..話咁快就一年la..要升中四la..
一年之約亦都結束..下年仲會唔會係迦密出現都未知..
我承諾過要幫迦密拎返個冠軍..但係到而家都未實現到...
而家迦密已經唔需要我la..其實係迦密已經玩完..
我覺得呢間學校由我地呢年(中三)開始已經玩完..
只好另覓新就la..但係我自己對自己既成績不太樂觀..
岩岩考試完左..暫時知道自己幾分既科唔多..
我諗今年只有三科7字頭..可憐..考完試之後都唔跳可以做咩..
慢長既暑假真係要搵d野做下..希望可以係籃足排上有突破..
唔知點解對排球有d興趣..另外..要keep住自己既體能..
可惜既係miss lau仲未教我跨欄..呢一年入面都唔知做咩..
總結呢一年..除左知名度高左之外..其他都好似無變..
唯一開心既可以話係可以同一班無聊人斷絕哂所有關係..
我發覺離開左佢地之後..成個人唔同哂..好似諗野多左..
睇野開左..成熟左好多..而佢地只可以停留係原地..
唔同佢地做返朋友似乎係無錯既..其他好多人都知..
佢地講既野根本唔係事實..所有有都係佢地唔知而作出黎既..
但係唔知點解仲有人同佢地一齊..不過算la..係迦密都只係為左自己姐..
好快就可以走..(希望成功)
終於可以效力返自己區既學校..可以話夢寐以求!!
下一年又一個新既開始lu!
自從聯賽完左..轉會市場重開..好多人都不停轉會..
有d係因貪婪而走既..有d係情有可原..好多消息都只可以上網睇..
好想快d申請now!英超快d開波la^^
呢排睇返祖雲達斯既記錄..發現佢地都幾慘..真金白銀買人返黎..
但係就要免費送哂比人..今年佢地升返上甲組..都唔知點打..
希望佢地下季有新既開始!(開始有d中意祖記^^)
唉..究竟幾時先可以完成到自己既夢想..好唔中意香港..
人與人之間太多誤會..香港係一個高壓力既地方..
每個人都不停為生活既努力..每日都不停工作..
根本上香港既人實在太亂la..唉..好煩ar!!
|