今日係music day..我尋晚同家姐練左好耐..唱得好好..^^
到左今日..可能有d緊張..只係想幫家姐報仇!
我家姐根本隨時嬴都得..但係佢唔想比人話屈機先會唱流行曲..
上到台好亂..腦入面只係記得我手上既手錶!
一秒一秒咁過去...我自己唱左咩都唔知..但係非常肯定無唱錯歌詞..
終於完左..出到去..有好多人走黎話我唱得好勁..好好聽..仲話一定拎獎tim~
一個又一個咁唱完..終於宣佈成績..最終一個獎都無..反而大師同祺豐拎得仲多獎..
首首都有拎獎..最後悔既係我只係報左獨唱..
我覺得問題唔多唔少都同miss井有關..仲有評審(我miss)
唔通同個評審熟就唔可以羸?唔通miss井唔比我家姐入決賽就唔可以比我拎獎?
其實我可以問我miss點解..不過我都係無咁做..因為我都估到咩事la..
雖然有d可惜..不過都要接受..下年我就要唱你(miss井)想我地唱既歌!
唱到你心服口服!連我家姐都忍唔住..下年我一定會同我家姐合唱..到時唔好怪我地!
好la..發洩完..講返之後..之後我去左踢波..好心大家踢波就唔好為左自己入幾多球la..
不如為下成team人la..teamwork ar!一直係咁輸..我終於忍唔住出場..
守龍..因為每當我守龍..佢地就可以放心進攻..我亦都不付所望..
連只差一碼既波都救到..所有單刀都比我收哂!最後仲護埋空門..^^
今日咁勁都算有祕技既~只要諗住自己心愛既人..你自由就有力量..
好掛住你ar~今日成日都見唔到你..得你見到我..唔公平ar!!^^
我地岩岩先一齊返..但係就比一個新年分隔一段時間..
距離分隔只係得返2日咋..我只係想呢2日可以好好咁陪住你..
同你一齊開開心心咁過..可以嗎?
|