時間真係解決既良藥..當心情平伏之後..連運都返埋黎..!!
呢排真係好運..唔單止出去踢波有波入..就運係學校都有!
今日上pe堂..自由活動!3A又對3E足球!!造咩打循環喎...
嘻嘻..一開波幾秒就比我攻入lu!好既開始!之後又入多球..搶左細路粒波入^^sorry!
之後以2:0嬴左..合計4:4..無左鮑魚真係唔同d~好左幾多!
小息打波..打basketball..開始慢慢搵返手感..愈打愈順...
之後到lunch直頭on fire!!入左5球~之後比景2插中隻眼..oh my god~~
不過唔緊要la..雖然有d痛..不過見係景2就算la..^^幾好人..
過多陣..仲比朱咪咪批爆左嘴角..入面係咁流血..
雙重打擊之下..只好將入波既重任交比fung~我就傳下波算..咩心情都無..
原來行運都要付出代價架...
ps:相信好多學校都開始or準備考試la!所以朋友們~加油ar~~^^
|