KaKa'S BlOg~
※我只有一雙手同一雙腳..用我既手腳去創造我既未來※
LKW0407
暱稱: ` × WAI*:]
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


lucky! 分類: 未分類

時間真係解決既良藥..當心情平伏之後..連運都返埋黎..!!

呢排真係好運..唔單止出去踢波有波入..就運係學校都有!

今日上pe堂..自由活動!3A又對3E足球!!造咩打循環喎...

嘻嘻..一開波幾秒就比我攻入lu!好既開始!之後又入多球..搶左細路粒波入^^sorry!

之後以2:0嬴左..合計4:4..無左鮑魚真係唔同d~好左幾多!

小息打波..打basketball..開始慢慢搵返手感..愈打愈順...

之後到lunch直頭on fire!!入左5球~之後比景2插中隻眼..oh my god~~

不過唔緊要la..雖然有d痛..不過見係景2就算la..^^幾好人..

過多陣..仲比朱咪咪批爆左嘴角..入面係咁流血..

雙重打擊之下..只好將入波既重任交比fung~我就傳下波算..咩心情都無..

原來行運都要付出代價架...

ps:相信好多學校都開始or準備考試la!所以朋友們~加油ar~~^^