KaKa'S BlOg~
※我只有一雙手同一雙腳..用我既手腳去創造我既未來※
LKW0407
暱稱: ` × WAI*:]
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 1 月 8 日  星期一   晴天


2007-01-08 分類: 未分類

愛情係咩?

愛情係一條永無止境既橋..亦係一條斷開既橋..睇你點好好珍惜呢條橋..點樣選擇自己既橋..

今日真係開解左好多..

今日一早返去..又做齊功課..之後就溫書..(開始要向書本方面諗下la)

之後無無聊聊又到lunch..同祺豐去左食飯..

返到去打波..唔知今日係咪轉運呢?成個人都唔同哂咁..手風返黎la..

之後上到去默書..已經連續2次100分la..希望今次唔會100分la^^(講笑姐)!

eng test..o~forget左..只睇白白睇住自己肥la..

放左學..飛車返屋企拎衫..之後去練波..

慢慢開始打返正選..打防中@@唔願意都無計..

返到屋企..好攰la..沖完涼就online..

[原來我仲會關心..仲會擔心..仲會緊張...]

之後同佩佩傾msn..傾左好多往事..可能我對愛情太執著la..

多謝你同我傾左咁耐..雖然唔係刻意..不過開解左我好多..!

我的確識講唔識做..推翻自己講既野..^^

可能我地唔分手先唔會真正認識大家..

而家開始慢慢又識多你小小lu..^^

因為你今日同我講咁多野..所以到而家我都無後悔我所做既一切決定..

~end~

ps:呢個世界上只有一個人先最明白自己..唔係兄弟姊妹..唔係父母..而係內心既自己!

自己既決定永遠都係經過自己既細思..唔可以怪人..唔可以埋怨..

自己既決定始終都係自己簡既..後悔又有咩用呢..

自己要行邊條橋都一樣要細思..都一樣要決定..

視乎你點利用呢條橋..你又會點利用自己既橋呢?你會珍惜定破壞你條橋呢?

[祝願天下有情人終成卷屬!!]