愛情係咩?
愛情係一條永無止境既橋..亦係一條斷開既橋..睇你點好好珍惜呢條橋..點樣選擇自己既橋..
今日真係開解左好多..
今日一早返去..又做齊功課..之後就溫書..(開始要向書本方面諗下la)
之後無無聊聊又到lunch..同祺豐去左食飯..
返到去打波..唔知今日係咪轉運呢?成個人都唔同哂咁..手風返黎la..
之後上到去默書..已經連續2次100分la..希望今次唔會100分la^^(講笑姐)!
eng test..o~forget左..只睇白白睇住自己肥la..
放左學..飛車返屋企拎衫..之後去練波..
慢慢開始打返正選..打防中@@唔願意都無計..
返到屋企..好攰la..沖完涼就online..
[原來我仲會關心..仲會擔心..仲會緊張...]
之後同佩佩傾msn..傾左好多往事..可能我對愛情太執著la..
多謝你同我傾左咁耐..雖然唔係刻意..不過開解左我好多..!
我的確識講唔識做..推翻自己講既野..^^
可能我地唔分手先唔會真正認識大家..
而家開始慢慢又識多你小小lu..^^
因為你今日同我講咁多野..所以到而家我都無後悔我所做既一切決定..
~end~
ps:呢個世界上只有一個人先最明白自己..唔係兄弟姊妹..唔係父母..而係內心既自己!
自己既決定永遠都係經過自己既細思..唔可以怪人..唔可以埋怨..
自己既決定始終都係自己簡既..後悔又有咩用呢..
自己要行邊條橋都一樣要細思..都一樣要決定..
視乎你點利用呢條橋..你又會點利用自己既橋呢?你會珍惜定破壞你條橋呢?
[祝願天下有情人終成卷屬!!]
|