嘩..呢幾日考試..好辛苦哦...
唉..之前完全無溫過書就去左應付中文and英文..
睇黎成績都唔會好架la..
之後數學上堂又無聽過書(因為張天庇)~
唉..中英數都唔可以抱太大期望..
之後落黎既..本身都唔想再溫架la..
點之岩岩有人同我講..叫我加油..
永遠要我做既野始終都係最難既...
我知我係有能力做到..不過都死左主科..
上次我無完成你既期望..我今次希望可以完成返~
雖然而家努力係遲左好多..但係我仲有餘下既科目可以追!
雖然要100名內係好難..但係我都要盡力試下既~
就算無100名..都唔好太差ma~^^大考再加倍努力!!
|