今日同一班無見好耐既朋友阿sir食lunch..
真係好耐無見lu..等齊人就去左韓燒..好味^^
食完又食..好飽..之後食完當然要消耗返la..
所以返左屋企換衫..之後去打波..到最尾仲玩入樽..
終於得左la..太好la~想睇精彩野就睇我xg la~