唔知點簡..永遠都係係我最想放棄籃球既時間..先比返希望我..
係咪應該繼續打落去呢?
今日..超攰..但係成日都唔可以訓..好辛苦..
放左學練波..迦密又加左個新招la..
我終於跟得上球隊既練習..終於適應d招la..
完左之後對甲組..阿囡幫甲組!
點知我地狂打快攻..最後嬴4分!
之後大家都係度玩..因為今日係阿囡生日..
生日快樂!!
玩飛蛋糕..阿囡去左洗頭...之後比miss lau鬧..
永遠去到最後先後悔..曾經好憎籃球..但係..唉...
今日成日老婆仔都無同我講過野.. 只係食飯既時間對我笑左一笑..
我係咪真係需要抽時間出黎陪多d佢呢..
我成日都好掛住佢..但係諗返今日就會唔開心...
好想好想講......
end!
|