KaKa'S BlOg~
※我只有一雙手同一雙腳..用我既手腳去創造我既未來※
LKW0407
暱稱: ` × WAI*:]
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 12 月 7 日  星期四   晴天


是否應該繼續? 分類: 未分類

唔知點簡..永遠都係係我最想放棄籃球既時間..先比返希望我..

係咪應該繼續打落去呢?

今日..超攰..但係成日都唔可以訓..好辛苦..

放左學練波..迦密又加左個新招la..

我終於跟得上球隊既練習..終於適應d招la..

完左之後對甲組..阿囡幫甲組!

點知我地狂打快攻..最後嬴4分!

之後大家都係度玩..因為今日係阿囡生日..

生日快樂!!

玩飛蛋糕..阿囡去左洗頭...之後比miss lau鬧..

永遠去到最後先後悔..曾經好憎籃球..但係..唉...

今日成日老婆仔都無同我講過野..只係食飯既時間對我笑左一笑..

我係咪真係需要抽時間出黎陪多d佢呢..

我成日都好掛住佢..但係諗返今日就會唔開心...

好想好想講......

end!