今日係一年一度既陸運..又係學界既第一場..
兩面都有唔同遭遇..
一早就約左老婆仔同景2同2嫂係MTR等..
之後一齊去青衣..之後買左飽..行多陣就去lu..
第一場就係400m..唔知係咪好耐無跑..
又或者係踢得波多..隻腳比想像中痛..唔通舊患復發?
一開始係同正和帶頭..不過我太大意la..比人過返..
見到個勢..決定放棄..留返d力打學界仲好..
之後跑尾2..咁都入到決賽..神奇..連天都唔比我輸!
之後一直都無野做..係終點度坐左成日..
老婆仔又同人坐左成日..到lunch..老婆仔唔同我食..
算la..佢都有fd既..我尊重你既決定..我唔可以霸哂你..^^
之後食完就返去lu..又去返個度坐..坐到4x100...
我留左咁多力都係想全力係度!希望我既心機唔會白費la!
一拎起支棒..就落雨..仲愈來愈大雨..之後都係要跑埋...
一起跑都唔諗咁多lu..一支箭..追過哂前面3個..第一棒就領先第一!
d雨水完成遮哂我隻眼..好痛!
之後交比陳楊云...佢接得唔好..慢左少少..不過都追返..
之後再比淫蟲..好快就帶出好多..到最後比何葉成..由頭帶到尾..
等左3年..終於嬴左勤社la..呢面金牌比任何比賽都緊要..
之後跑完即閃人..去打學界..個時隻腳比一開始更痛.
之後去到..阿呂叫我休息下..我唔洗打...之後比左件3比大ho
之後就比賽lu..當我諗住輕鬆坐低睇波既時間..
皮皮先話無証..要我打...咁我都只好打la..
之後我都係坐姐..一宜打得都唔錯..到第4節先見到老婆仔黎..
可惜個時我要休息lu..之後完左..當然係嬴la..之後佢地去左m記..
我係度訓話..sorry ar..咁遲先黎..之後去左m記搵佢地..
之後又走..送老婆仔返屋企..真係大開眼界...
佢屋企好偏僻..荒山野嶺..黑嗎嗎..一個女仔返去真係好危險..
睇黎都係要多d送佢返去^^之後翜同我一齊等車..
傾左陣..有車lu..之後就返去lu..(如果我件3唔係有汗..今晚一定好溫馨^^)
係車度訓左..我實在太攰la..之後返到去msn lu...]
聽日既比賽將會好密..不過今年唔係我既時候..
p.s:老婆仔..唔知幾多句我愛你先表達到我對你既愛?
end!
|