今日係陸運既第二日..一早去到..比賽埋埋尋日未跑哂既比賽..
就跑100米欄..我地個組得一組..直接決賽..心情當然會緊張..
一起跑個2個欄..我係領先個個..因為我起跑最快..之後個3-7個欄..
就比林國祥追到..因為輸腳無佢咁長..之後最後3個欄..我見形勢不妙..
+上唔可以輸呢場..因為呢場好可能係唯一拎金牌既機會..
唔諗咁多..未到個欄就起跳..狂追..10個欄之後個10米..我再加速..
已經去到唔受控制既時候..衝線個刻大約差佢3分1個身位..
之後我成個人飛埋去衝線..當我知道自己係第2既時候..成個人崩潰..
一個人坐左係旁邊..好多人走黎安慰我..但係個刻我想見到既居然無出現..
足足坐左半粒鐘左右..差d流下男兒淚..d眼淚係眼邊..但係就無流出黎..
肥展黎安慰我..thx~仲多謝你借釘鞋比我..我知我仲有機會報仇..
因為接住就要去跳高..對手係都係佢..最後既希望都沒左..呢次一定唔可以再係咁..
直到1米40我都係一次到無衰到..我亦都係最遲一個衰既人..
可惜..又比人陰左..400米最後招集..我只好跑去點名先..
之後再跑返去跳1米42..過左之後就再跑去400米度...
之後林國祥叫我返去跳埋先..因為foul淨3個掙冠亞季..
只好再跑返過去..來回跑左4次..起跳既時候不停喘氣..
之後跳個下腳軟..成個人飛左去枝杆度...得第3...
比第2個個拾到雞..又比林國祥拎多面金...
本身我諗住唔跑400米架la..都係為左唔想個社扣分..
我為個社付出咁多..得來既係被遺棄..佢地居然搵劉一君跑4x400
如果佢搵皮皮跑我都會服..但係如果搵劉一君我一定唔服..
佢都係同社長熟姐..本身係搵我跑既..點知比皮皮講2句就搵左皮皮..
之後劉一君又係度吵..之後社長即刻比佢跑....好多人都支持我跑..
就算係勤同誠既人都認為我係最佳人選..但係社長就係唔聽..
如果係拎到冠軍既話我無野好講..但係就係拎唔到..
呢d咩社長黎架..?比起上年周佩儀做既時候差好多倍..
人地係睇實力去決定..佢就睇人際去決定..我最後同佢講左一句
[你唔出我..你一定會後悔]之後就走左..我終於睇清楚呢個社...
我以為唔會再做好人..為左個社放棄自己既金牌..為左個社搏命..
我下年決定只係跑自己報既項目..唔會幫社跑接力..
我亦都決定左唔會幫禮社打今年既社際籃球..
社點對我..我就點對個社..我唔會再幫社出力..
放學之後同老婆仔同king2佢地走..之後我送左老婆仔返去..就去打波發洩..
sorry ar老婆仔..今日真係見你唔到..今日真係無哂心機..
今日實在好攰..陪唔到你..令你咁悶..令你擔心..
比少少時間我..整理下心情..聽日補返數!
~end~
|