KaKa'S BlOg~
※我只有一雙手同一雙腳..用我既手腳去創造我既未來※
LKW0407
暱稱: ` × WAI*:]
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 11 月 28 日  星期二   晴天


陸運告終 分類: 未分類

今日係陸運既第二日..一早去到..比賽埋埋尋日未跑哂既比賽..

就跑100米欄..我地個組得一組..直接決賽..心情當然會緊張..

一起跑個2個欄..我係領先個個..因為我起跑最快..之後個3-7個欄..

就比林國祥追到..因為輸腳無佢咁長..之後最後3個欄..我見形勢不妙..

+上唔可以輸呢場..因為呢場好可能係唯一拎金牌既機會..

唔諗咁多..未到個欄就起跳..狂追..10個欄之後個10米..我再加速..

已經去到唔受控制既時候..衝線個刻大約差佢3分1個身位..

之後我成個人飛埋去衝線..當我知道自己係第2既時候..成個人崩潰..

一個人坐左係旁邊..好多人走黎安慰我..但係個刻我想見到既居然無出現..

足足坐左半粒鐘左右..差d流下男兒淚..d眼淚係眼邊..但係就無流出黎..

肥展黎安慰我..thx~仲多謝你借釘鞋比我..我知我仲有機會報仇..

因為接住就要去跳高..對手係都係佢..最後既希望都沒左..呢次一定唔可以再係咁..

直到1米40我都係一次到無衰到..我亦都係最遲一個衰既人..

可惜..又比人陰左..400米最後招集..我只好跑去點名先..

之後再跑返去跳1米42..過左之後就再跑去400米度...

之後林國祥叫我返去跳埋先..因為foul淨3個掙冠亞季..

只好再跑返過去..來回跑左4次..起跳既時候不停喘氣..

之後跳個下腳軟..成個人飛左去枝杆度...得第3...

比第2個個拾到雞..又比林國祥拎多面金...

本身我諗住唔跑400米架la..都係為左唔想個社扣分..

我為個社付出咁多..得來既係被遺棄..佢地居然搵劉一君跑4x400

如果佢搵皮皮跑我都會服..但係如果搵劉一君我一定唔服..

佢都係同社長熟姐..本身係搵我跑既..點知比皮皮講2句就搵左皮皮..

之後劉一君又係度吵..之後社長即刻比佢跑....好多人都支持我跑..

就算係勤同誠既人都認為我係最佳人選..但係社長就係唔聽..

如果係拎到冠軍既話我無野好講..但係就係拎唔到..

呢d咩社長黎架..?比起上年周佩儀做既時候差好多倍..

人地係睇實力去決定..佢就睇人際去決定..我最後同佢講左一句

[你唔出我..你一定會後悔]之後就走左..我終於睇清楚呢個社...

我以為唔會再做好人..為左個社放棄自己既金牌..為左個社搏命..

我下年決定只係跑自己報既項目..唔會幫社跑接力..

我亦都決定左唔會幫禮社打今年既社際籃球..

社點對我..我就點對個社..我唔會再幫社出力..

放學之後同老婆仔同king2佢地走..之後我送左老婆仔返去..就去打波發洩..

sorry ar老婆仔..今日真係見你唔到..今日真係無哂心機..

今日實在好攰..陪唔到你..令你咁悶..令你擔心..

比少少時間我..整理下心情..聽日補返數!

~end~