不經不覺..已經幾日無打lu..尋日約左老婆出去拍拖點次去唔到..sorry~
因為我出葵芳之前去左打波..之後整到隻眼..對唔住ar~
今日返學..悶悶地又過左一日..放左學..同夏崇去買波鞋..
之後去左食野..之後行左陣就走lu..好彩老婆仔無出黎..
因為我撞到我娘親...哈哈!唉..呢幾日都好唔開心..
因為某d原因..好想親口同你講一句說話...
~end~