以前既我..無論幾攰都好..我一定帶衫去練波..而家既我就...
今日一早返去訓覺..因為尋晚做功課做到好夜..多謝4家姐^^
之後第一堂仲要係英文..死...頂過左之後就係電腦..過得好快..
中間2堂好似無上過咁..就到lunch..之後又好快到epa堂...
之後又好快放學..放學不嬲都令人開心..但係..居然要聽講座..
聽到好辛苦..之後真正放學..本身要練波..可惜我已經好攰la..
完成放棄籃球..好憎阿囡..唔想見到佢..呢幾日好攰..好辛苦..
之後送老婆返去..今次終於拖到佢隻手la..隻手一拖..就唔放架la^^
由今日開始..我真係要改變下自己..我唔可以再被動架la..要主動d..
唔可以再比我最愛既老婆仔悶親^^錫哂佢..對佢最好!
老婆:最愛你一個!
|