今日一早7:30起左身..約左表哥同佢d fd去踢波..一去到..無人..射下波..之後有班人黎左..挑佢
地..哈哈..一落場就入波..好耐無入波la..幫佢地嬴左^^好有滿足感..
之後轉左第2個場..終於失守la..之後我決定為佢地打龍!哈哈..咁耐無打龍..依然咁有水準!之後仲
比第2隊既人求我幫佢打龍..見佢咁有誠意咪幫下佢地囉...
聽日就係31號la..老婆仔係時候返黎la..好掛住佢ar..唔知點解..佢走左先有返個種感覺..愛情真係
需要要適應..好開心可以有返呢種感覺..可能係平時成日都會見..所以唔會掛住...但係一唔見幾日..
先發覺自己真係好唔掂^^等待31號..等你返黎~
|