今日真係好似發左場夢..如果真係發夢我真係好想醒!!
救命ar~~...
今日返去考埋化學..唉..掂唔掂就睇呢科la..
之後就考中文口試!個個都剩好多時間..
放左之後..等埋景2放就同埋夏崇,鮑魚,寶頭落葵芳食野~
係葵廣見到Koey..哈哈..下次邀請埋你la^^
之後食完去新都會dum時間..上左上面個公園玩..
上到去..發現無眼睇..5個都一致決定要走!!
走去另一面既公園..嘩..一入到去..眼前一亮..
大家都好後悔做左轉公園呢個選擇...help..
最後都係決定返返去對面個公園...
去到玩野..猜輸左出去玩人...哈哈..3連勝~
鮑魚輸得好慘..首先就問人今晚得唔得閒..
之後就嚇人^^唉...笑死我地..景2笑到流哂眼水..哈哈..
之後無lala有班女仔走黎問我地有冇煙..啞左..
跟住佢地走左..我地又諗下玩咩..
都未諗完..班女仔又黎..問可唔可以借$2比佢..
景2比左佢..之後佢地問我地拎電話..景2比人出賣左..
夏崇爆佢電話出去..之後仲約左我地過去..
我地過左去之後無埋佢地..自己係度傾計..
之後比人趕..只好落去樓梯坐..順便埋甩班女仔...
點知景2有難lu..打左比景2..不過景2都算好..係個好d既睇中佢..
之後傾左陣佢地成班又過左黎...景2真係走得快..返左屋企..
得返我地4個..班女仔咁都唔放過我地..成個人係後面撲過黎..頂~~
比佢地嚇死...之後夏崇本色又黎lu~出賣埋我..我電話都比埋佢地..
夏崇最後都係自動將自己電話奉上..鮑魚同寶頭就無事...
拎電話都未夠..個個都唔問..係要問我拎msn..景2真夠運...好彩一早走左..
唉..痴線架個女仔..d粗口真係..突然覺得睇中景2個個好好..
係唔掂之下..只好閃人..扮返屋企!點知..電話一到..唉...
成日係咁打黎..好煩ar!!cut佢線又sd sms黎..我唔聽佢電話就打比夏崇..
之後去左夏崇屋企..鮑魚玩夏崇..打左比佢地..之後夏崇唔洗訓lu~^^
如果可以..我寧願無去葵芳..我之後仲可唔可以去葵芳都成問題...
班女仔問我聽日仲去唔去新都會..頂..好煩ar..打黎又唔比收線..
可唔可以轉電話??救我ar~~
|