KaKa'S BlOg~
※我只有一雙手同一雙腳..用我既手腳去創造我既未來※
LKW0407
暱稱: ` × WAI*:]
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天


唔好彩! 分類: 未分類

今日真係好似發左場夢..如果真係發夢我真係好想醒!!

救命ar~~...

今日返去考埋化學..唉..掂唔掂就睇呢科la..

之後就考中文口試!個個都剩好多時間..

放左之後..等埋景2放就同埋夏崇,鮑魚,寶頭落葵芳食野~

係葵廣見到Koey..哈哈..下次邀請埋你la^^

之後食完去新都會dum時間..上左上面個公園玩..

上到去..發現無眼睇..5個都一致決定要走!!

走去另一面既公園..嘩..一入到去..眼前一亮..

大家都好後悔做左轉公園呢個選擇...help..

最後都係決定返返去對面個公園...

去到玩野..猜輸左出去玩人...哈哈..3連勝~

鮑魚輸得好慘..首先就問人今晚得唔得閒..

之後就嚇人^^唉...笑死我地..景2笑到流哂眼水..哈哈..

之後無lala有班女仔走黎問我地有冇煙..啞左..

跟住佢地走左..我地又諗下玩咩..

都未諗完..班女仔又黎..問可唔可以借$2比佢..

景2比左佢..之後佢地問我地拎電話..景2比人出賣左..

夏崇爆佢電話出去..之後仲約左我地過去..

我地過左去之後無埋佢地..自己係度傾計..

之後比人趕..只好落去樓梯坐..順便埋甩班女仔...

點知景2有難lu..打左比景2..不過景2都算好..係個好d既睇中佢..

之後傾左陣佢地成班又過左黎...景2真係走得快..返左屋企..

得返我地4個..班女仔咁都唔放過我地..成個人係後面撲過黎..頂~~

比佢地嚇死...之後夏崇本色又黎lu~出賣埋我..我電話都比埋佢地..

夏崇最後都係自動將自己電話奉上..鮑魚同寶頭就無事...

拎電話都未夠..個個都唔問..係要問我拎msn..景2真夠運...好彩一早走左..

唉..痴線架個女仔..d粗口真係..突然覺得睇中景2個個好好..

係唔掂之下..只好閃人..扮返屋企!點知..電話一到..唉...

成日係咁打黎..好煩ar!!cut佢線又sd sms黎..我唔聽佢電話就打比夏崇..

之後去左夏崇屋企..鮑魚玩夏崇..打左比佢地..之後夏崇唔洗訓lu~^^

如果可以..我寧願無去葵芳..我之後仲可唔可以去葵芳都成問題...

班女仔問我聽日仲去唔去新都會..頂..好煩ar..打黎又唔比收線..

可唔可以轉電話??救我ar~~