今日係測驗第2日..測埋聽日就finish la^^
今日有人陸運會...我測完就去睇..真係低錫..拎到金牌^^
今日我又同某人去左老地方...不過之後佢要返歸..今次去到樓梯..goodbye kiss之後..睇住佢走...
今日係25號..過左12點就係我靚靚女朋友生日lu..佢而家可能訓左la..(11:45)...唔緊要..我會等到12點..(11:46)
今日唔打咁多...(11:47)仲有13分鐘...係度預祝佩佩生日快樂!(11:48)
好la..打完la..(11:49)最後11分鐘^^
|