尋日我off左就去左溫書...點知差d忍唔住...好彩都sd..點知有人心急過我..有人忍唔住^^
之後sd左陣就去訓lu...
今日測驗..我諗10成9都死左英文架la...之後放左學,我返左屋企拎野..之後去左葵芳...發生左好多事..本身要走架la..但係我好想見佢呢...之後係咁拖...終於打黎lu...佢聽日運動會..去左練跑^^好開心..又可以見..之後好多人走哂..得返我同佢同佢個fd..之後搞左好多野..我好無奈咁企係度睇..係度諗緊d野...哎~之後終於得返我地兩個..我送佢返去..之後一路行..就一路兜圈[嘻嘻]..之後兜左上去上次個個地方...今次一個人都無..^^成個公園都係屬於我地既..之後我地又去左入面...嘻嘻...之後既事就交比觀眾去自己創作lu...得我地先知做左d咩..
之後終於都要帶佢返去...雖然唔捨得..但係都要捨得..聽日我一定會出現!!
聽日見la^^佩佩~
|