KaKa'S BlOg~
※我只有一雙手同一雙腳..用我既手腳去創造我既未來※
LKW0407
暱稱: ` × WAI*:]
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


開心? 分類: 未分類

尋日夜晚同佩佩sms..+msn+電話..之後到左11:00佢off lu..之後就sms..到左11點幾,,佢突然無理我...可能訓着左..之後一直到5點幾都訓唔着...佢5點幾sd左sms黎...^^等到了..

唔好自責la..眼訓就當然要訓la...^^我明白..係我自己訓唔着..順便等下姐..唔好自責la^^

今日...覺得過得好慢...之後上堂d野就唔講lu..呢個日記唔係講上堂的..

之後放學叫左景2同晴同我一齊去搵佩佩~終於可以再見la^^[期待..]

之後我地去到...先去m記...食左d野之後就去搵佢地lu...點知佢只係捉住晴去傾..我同景2好悶咁企左係度...之後唔知做左d咩..走左落去坐...之後就搞左好多野..佩佩都係唔多講野...~_~之後佢d朋友走左..我地4個就落左去坐....坐坐下佩佩走我..可能係我講既野叫走左佢..見住佢走到好遠..唔通真係激嬲左佢?之後即刻追..打比佢..佢地走左...@@之後我周圍搵...成個就都會走哂..10分鐘既限時到左..都係搵唔到..之後比我係公園搵到佢地...不過就黎斷氣..好攰...希望唔好嬲la...

跟住我同景2覺得呢度愈來愈雜..所以去左..周圍行..之後景2送晴去搭車..我就同佩佩去左球場..仲玩景2^^..之後同佢傾左陣...景2都黎左之後..多左個肥仔...玩左好多野..呢段時間係最開心的^^

今日終於拖到你手了^^

今日終於終可以攬住你了^^

今日不知有心或無意..終於得到你的一吻了^^

今日終於可以送你返屋企了^^

有人問..你地識左幾耐..?

我答3日..

有人問我係咪真係愛佢..?

我答係...

我知你地諗咩..車!有幾愛姐..咪又係得3日!!

我知..不過我就是喜歡她!唔理你點諗...

最後個人終於明白la..^^

p.s:我們不能天天相見!但我都會天天掛念..希望你都係...好好珍惜我們相見的日子!

下星期就係測驗週了..一定會更加少見..希望不會令我們的感情受到影響la..