今日見到荖芎ah v_v!!
攰死ah v__________v!
荖芎次次刀系咁t_t!
芣過今次冇影相,,失敗左-3-!!!
跟住3點..荖芎就返去lu!!!
衰佬-3-
成日話莪打咁少字..
h[]次尒少d l[][-3-!!!
依排天氣凍..葽小沁身體喔!!!:)
知道未?!
呼,,,荖芎今日又葽補習na!!t__________t!!
又冇人陪莪na!!>_<!
掛住掛住荖芎ah!!
唔知荖芎有冇掛住莪na! *0*?!
尒ah尒ah,,,翁德熙..
尒咫苛苡聽哂莪話,,知道未?!
唔準駁嘴..
呵呵;)
by 荖婆
唉/3\好耐冇打拉 呢排忙到仆街 連同老婆傾電既時間都係得一兩粒鍾 對唔住耶 呢排大家都考試以忽略左大家@_@" 幸好= 3 = 都唔係考好耐姐 呵 老婆都派左卷嚕/3\ 我仲有成個星期未考完 頂撚佢個肺 真係燥 好掛住你a_a 我愛你..老婆 by老公
又到莪打lu v_v~~~
太懶na!!依排h[]攰..唔系h[]想打..
旦刀系打左h[] d ,,,呵x2..
廢事比隻傻豬鬧t__t!!!
依排真系h[]攰...
8點幾就訓左...跟住荖芎補完就打比莪..
傾多陣又訓返..冬天就黎na!!!
傻佬請著多幾件衫-3-!!!照顧自己ah v_v!!
唔h[]搞到自己病ah ,,知冇?!!
雖然依排莪同尒刀葽考試,,唔得閒理對方咁既feel.,
旦莪相信莪地刀唔儈淡嫁,,
因為莪覺得莪地點刀唔儈散..
雖然唔知尒系咪咁諗-33-!!!
傻瓜,,莪爰尒xp:)
又兩日冇打嚕/3\ 靠 呢排成日溫習 所以都冇乜時間 加上又少時間陪老婆 淨係夜晚 陪老婆傾一陣電話老婆又累/_\ 我又累/3\ 我地31號又見了a_a"正 同老婆上左紅燈山山頂睇風景=3=猛呀\3/ d風景超好..呵 拍咁多次拖=_=真係第一次同自己條女上去 感覺真爽...太強囧 影左超多相a_a因為有d相片不雅xD所以冇放上去=3= 太不良<3 最衰你拉A_A你咁曳 你呀\3/太懶囧成日唔打QOOZA/3\ 打完呢篇了A_A 到你打<3咀咀 我愛你...老婆a0a By 老公