今日莪葽返學y_y!!! h[]掛住荖芎l[],,咩事v__v!!
lunch個陣聽唔到荖芎打黎t_t!!
唉..失敗..
跟住今日1放學即返屋企..
苛惜msn搵唔到荖芎..
打比佢又唔開機,,,
岩岩落街個陣..
荖芎有打比莪ah /\/\!!!hapi!
h[]開沁!!!:)
因為荖芎話掛住莪>_<!!
甜哂ah,,haha
荖芎..莪已經系尒既人na!!!
唔準唔葽莪嫁>3<!!!知唔知?!
by荖婆<3!
好野<3" 今日又同老婆出街拉= 3 = 超掛住你耶,, 呵=]諗起今日就燥 間學校真係好仆街囧 同老婆見一日都要係咁打黎話冇返學 老母又係 係咁屌 不過唔緊要=V= 好采有老婆陪我= 3 = 經過今日我都發覺自己幾咸濕XD 定係老婆成日引誘我呢=V=? by老公
呵呵;)
就等莪打第壹章na!!
尋日..系莪同荖芎既第1次見面..
莪著住啦啦隊衫+小雲帽..
而荖芎就著住校服黎..haha
1見到荖芎..唔夠擔比佢望..
s[]系咁帶住帽3_3!!
同荖芎玩1520..
第1埸..荖芎輸左..
系w[]..佢未跳比莪睇tim.\/.!!!
第2埸..到莪輸..
除左帽..*0*!
跟住重重複複搭輕鐵..
搭到白白地痴-.-!
食糖水>___<!!h[]味!;)
跟住上天台..
荖芎系咁抽水>33<!!!
正一咸濕佬-3-!!xp:)
旦..今日同荖芎過得真系開沁..冇喊/\/\!!!
by 荖婆;)!