好拉=v= 兩日冇打拉 再唔係打老婆嬲屎我都似 呢兩日我都補習當中/3\ 真係好辛苦 又陪唔到老婆 又要老婆等我/3\ 每夜又好夜先傾 搞到大家都冇乜精神 夜晚傾電果陣又做埋d野好傷神a_a"" 真係對唔住耶老婆 我亦都知老婆呢排測驗= 3 = 加油哇.. 我星期六過黎同你補習=v= 一齊加油=] 我愛你,,老婆 by 老公
呵呵;)又到莪打QOOZA!
今日莪打電話比荖芎..
叫荖芎起身ah/\/\!!哈哈
旦荖芎叫左3次刀唔起身v)_v!!
懶訓豬-33-!!!
之後到莪訓左-33-
4點幾就開始左解任之旅~_~
解左h[]耐.,,旦咫系解到60幾% v_v!!
莪儈+u嫁,,呵呵;)!!
baby i l0ve y0u ;)!
y0u kn0w?!
今日一測完驗就同興仔 去左旺角搵老婆 黎果陣等左老婆好耐t_t 打左半個鍾電話都打唔通 企到隻腳超累耶/_\ 之後王天不負有心人<3" 終於等到老婆拉 之後原來係老婆同院長去左換衫囧 收唔到電話 靠/3\等死我 之後同老婆同院長同興仔同老婆呀哥去左雅籣中心 點知去到冇野食=3=" 之後又去搵m記食 去左m記買左個雙層芝士漢堡餐=3=傻婆以為我叫魚柳包餐xD 之後又開始玩15 20我發覺我真係太勁囧贏晒所有人囧太強 不過去完M記就唔太喜歡老婆個呀哥..因為D野拉唔想多講 之後去左便所xD搵左好耐 原來就係朗豪方對面囧 我同老婆都係第一次去Xd 影左好多相 正耶xD 之後食完又行左超耐 之後去左廟街行 行行下我老母打黎話黎左囧靠B之後同老婆照行 行行下停係度囧院長話腳累...點知..老母殺到囧見到我同我老婆嚕/3\ 之後就要結束我地既開心之旅Xd 我地去相<<<< 我愛你..老婆< 3 啜 by老公
唉V__V!
依排掛住同荖芎傾電傾到h[]夜..
搞到荖芎冇乜精神t___t!!
對唔住ah荖芎..
今日h[]掛住荖芎ah >_<!!!
真系唔知點解.3.!
睇到同荖芎影個張相..
就系咁笑>33<!!!"
h[]想荖芎今日過黎1齊食飯ah v_v!!
苛惜唔得ah!!!
旦聽日苛能見到荖芎>_<!!
呵呵;)
imissyou!<3!
呵=3= 開心既時間 真係過得特別快耶=v= 咁就同你一齊第10日嚕 由老婆初初認為我會因為 樣而唔要佢..直到依家超級恩愛a_a 正耶xD 我地有共同既QOOZA 情侶相A_A 共同既手繩.. 遲下我地就會有共同既承諾..介指.. 有好多好多我地共同有既野.. 我希望與你一起可以很長久.. 我地可以拍長拖嫁\3/ 你可以打破宿命3個月.. 我地亦都可以一齊好快樂咁落去.. 我愛你..
by 老公