琴日又訓唔著..係床到6黎6去-3-又冇得同家姐傾計{bAd bAd bAd...So bAd}妖..呀爸又撚唔俾我開番電腦玩..
4點幾先訓到.../3\唉...
今日12點俾細佬叫左起身...睇陣電視先刷牙洗面..之後又睇電視..睇左陣覺肚餓..叫佢落m記買個包{佢都有份食}"
過左1陣..細佬打電話番黎叫我開門..問佢仲咩唔禁鐘..佢*壞左..食完啦汁埋d野去扔..又係到睇電視..見悶..
就開左碟黎睇..睇完番入房..訓係到發呆t^t過左陣..呀爸叫我出黎食野..食完汁碗..拿拿淋`浪完衫玩電腦
同fd針左陣msn..就上網睇艾薇兒d睇..睇左陣冇睇{因睇曬-0-"}之後呀爸叫我去3聯囉書..我換好衫..就出左去..
6點幾先番..呀爸叫我番去先..番到去玩左陣電腦..9點幾去沖涼..呀爸其間番左黎..呀媽9點7到番左黎..
10半開飯..食完玩電腦..等呀爸叫先汁碗..咁呀爸叫啦..就過去汁啦>.<;'
唉..又玩電腦...
|