今日6點幾先起身..咩都搞點曬..{又落啟業等呀婷Xddd..}
番到去借大頭d功課黎抄..呵..集隊..上課室..
上堂超悶哇@@唉..上p.E堂呀 S!r又講埋D費話..食完飯..午休完..上課室//上到去見到我老豆
sM人..佢好嬲呀!!{等1次見到佢甘-333-},,上到去上中史堂..我地勁嘈..搞到比大鐘鬧..Sh!T"
林文俊比大鐘叫左出去..扮曬串甘..態能極差..{比我都會xDDD..}
m!sS凌見到..{話*你地見到你同學比人罰好開心咩??"}好似係甘喇!!~之後m!sS就喊喇/0\"
上埋 I.s堂..全班就留m!sS ch0w堂..對完答案就放學喇!!
同j0j0,,呀哥,,大頭個d行落去*v*
番到尼..玩電腦..入歌..食野
7點幾沖涼;';
近排個心好亂,,好煩/0\"
|