今日6點幾起左身..咩都搞點曬..就出門口/\/\去啟業個bUs站等呀婷!!`
番到去..上左新校..之後集隊..唉{s0悶- -}
食完飯..午休..去A&T上堂..0k開心喇-3-"上完堂..又集隊..條隊勁亂..呵*
係到同大頭檻尼檻去{比d男仔見到;'}而為我地係咩既!!`{{{sH! t}}}"
番到學校講番d講,,就放學喇..落到去,,見到2F比人罰企..卡卡*{[底死!底死}}講下姐-0-"
同燒雞個d 1齊走,,
番到去..訓左陣..{比呀爸叫醒左;'}少..有病呀 Fa`番學都要我浪衫..0n尻..浪完,,
開機玩,,
莫非我對你說的話你當作{大話'}
你講真講笑隨便
無所謂
已經找倒太多缺口 即使不必說出口
究竟我想點;'心2很亂..唉..
同佢又唔知有番咩gE{感覺"}點算?!`
|