♣♣ bAbi們留cm哇 <3. thz !
*路過也要唷*
*型爆Avril Lavigne & Lil' Mama - Girlfriend 聽聽吧!!`
琴日12點幾訓左…
今日6點幾起左身..沖左個涼..換埋校服..{咩都搞點曬.*v*}之後就出門口啦!~
搭車去落kt..就去左女青等大頭個D..等左陣..佢地黎喇!!~1齊番學
番到去唔記得打呔...俾人捉-0-唉..中文堂又俾miss罰企{勁唔鋸W0”}未駁miss咀囉xDDD企左勁耐\3/都唔知教咩1 d都聽唔明..數學又唔明-3-
放學留堂做埋D暑期作業..係小食部hae左陣..聽人講miss cheak櫃
上到去撞到miss wai我地扮冇野..少...如果唔係陳凱銅我都唔會俾人捉’’無奈-0-0n9班長
10時幾先沖涼...
又玩電腦..1點幾訓左..
上堂悶爆@@