嘩..好耐都冇打喇!!`
今日6點幾起左身{咩都搞點曬!!}落女青..之後見到劉萬峰同我講{大頭個d係個邊等你呀*}
去到..俾大頭同呀湯食朱古力..呵`番到去派朱古力;'睇佢地食得岩開心我又食-3333-"
小息個陣大頭俾人蚊"像筋"問人囉番像筋個陣..俾陳s!r見到..大頭講左"{誠哥哥.j0j0.張震文}
勁好..今日放早2點幾9放左..之後同呀珍,呀沛,天娜姐,瓜皮,呀儀,欣姐..紅姐,紛姐...去海皇到食野..
食下食下..天娜姐囉書包個陣..整d左盤粥..6到..真慘..食完..同欣姐過去搭車..
番到屋企..睇下有咩功課d0"1路睇住冇做過..換好衫..訓左陣..訓到6點幾到..
起身,睇書..7點幾到開機玩電腦..9點幾沖涼..
|