琴日1點幾山左機..又訓唔著;'開歌聽`1路聽1路諗野{諗應唔應該嬲佢?!`}諗下諗下喊左出尼*唉
咪諗咁多野喇..聽下聽下訓著左..
今日12點幾起左身..刷完牙洗完面..睇左陣電視..1點幾開幾玩電腦..
玩下玩下..出左去..又去+姐屋企..同+姐講心事..講講下..眼拾拾t333t*{去左癡所..}出番黎+姐問我仲咩"我*冇野
傾傾下..家姐條仔番左尼..冇野做..叫朱哥哥囉麻雀出尼玩..15圈呀..贏左2盤..癡線架..朱哥哥勁到癡肺..
+姐唔訓氣..又玩個幾圈..呵呵`我冇玩..哥哥應該樣+家..4點幾同家姐落左街食野..5點幾番左屋企/\/\
番到去又玩電腦..聽歌..msn..down歌,,dEl歌..6點幾到上網睇左好多教打鼓D節目..打得勁爆*v*
真係越黎越想學呀-3333-"
9點幾沖涼..10點幾食飯!!`食完飯汁埋碗..又玩電腦..同b哥哥針左陣msn..針針下鬧左交
又係我唔岩{無奈-00-}*...
天日默中文呀!!`慘呀{好唔鋸個中文m!ss}*
天日都唔知點面對佢?!`
|