|
|
2010 年 4 月 22 日 星期四  |
| 憎恨!!! |
分類: 未分類 |
今日我好想系呢到同一人講d野...
我想講我出我對佢既感受...
你話我講d野畀人聽,下!?....你冇病啊!?
我從來冇系其它人面前講你d野lo''
只系你F.1個d fd系咁系到講!!
我都覺得好撚煩啊!!我叫d人唔好講,
不過佢地就狂系到講!!!!-____-
你估我好想聽到你個名啊??
你慳d la!!你未問清楚就誤會我,
你好0n9啊!!之前我sd畀你既sms...
只系因為當時我重當你系朋友''
不過你竟然講d咁撚絕既野畀我聽...
你下次唔好叫彤話畀我聽你講左d咩..
你要講就唔該你開咪講!!!!!!=____=
"未搞清楚件事就怪人!!"正一低能仔!~
本身我好想喊.....不過我諗...''
我點解要為的你呢d咁撚賤既人而傷心!?
我覺得系完全一d都唔值得囉!!!!~
講住咁多先!!費事hurt到你啊!!
正一廢柴!!收皮啦!!仆街!!!-0-
|
|
|
J3725 於 2010-04-23 06:50 PM 發表:
CM=)
|
|