|
|
2010 年 12 月 2 日 星期四  |
| 原來... |
分類: 未分類 |
呢兩日.我心情好唔自然...
好似成日都諗野.但個腦就一片空白.
冇左你...好似冇曬樂趣
冇左你又冇人可以同我打/玩!!
我就梨悶死.
希望你知道我系講咁你..
令外,在這裡多謝YuTung
琴日的事,估不到你會咁擔心我'
初頭覺得你不會將我的事掛在心內...
但...今日發覺你是會的;
好感動,啜(k)`
好姊妹!!
Forever Friend!!
"有福同享.有難同當"
今日好開心,莊莊終於好返返學了.
很掛念她.中文堂冇左你,冇人同我一齊傻笑.
化學堂冇你同我一齊笑牙sir...
仲之冇左你.心情都冇咁好!
你要小心身體.
如果唔系我會十分擔心你的.
彤你也是一樣.你請假.
我也是十分擔心的!!
|
|
|
J3725 於 2010-12-02 07:38 PM 發表:
cm=]
|
|