LSC0419
暱稱: ☆詩詩〥''
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最新文章
黃昏.沙灘...
原來...
對不起...
期待有一天我可以真正...
甚麼也沒有心機了(!)
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
站內搜尋
2010 年 12 月 2 日  星期四   晴天


原來... 分類: 未分類

呢兩日.我心情好唔自然...

好似成日都諗野.但個腦就一片空白.

冇左你...好似冇曬樂趣

冇左你又冇人可以同我打/玩!!

我就梨悶死.

希望你知道我系講咁你..

令外,在這裡多謝YuTung

琴日的事,估不到你會咁擔心我'

初頭覺得你不會將我的事掛在心內...

但...今日發覺你是會的;

好感動,啜(k)`

好姊妹!!

Forever Friend!!

"有福同享.有難同當"

今日好開心,莊莊終於好返返學了.

很掛念她.中文堂冇左你,冇人同我一齊傻笑.

化學堂冇你同我一齊笑牙sir...

仲之冇左你.心情都冇咁好!

你要小心身體.

如果唔系我會十分擔心你的.

彤你也是一樣.你請假.

我也是十分擔心的!!






訪客留言 (返回 LSC0419 的日誌)


estherchanho 於 2010-12-03 10:21 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RegInaChong 於 2010-12-03 10:20 PM 發表:
cm(k)
有我有我;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



J3725 於 2010-12-02 07:38 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]