LSC0419
暱稱: ☆詩詩〥''
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最新文章
黃昏.沙灘...
原來...
對不起...
期待有一天我可以真正...
甚麼也沒有心機了(!)
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
站內搜尋
2010 年 5 月 12 日  星期三   晴天


好耐冇打過q00za啦'' 分類: 未分類

其實近排心情真系好矛盾...系2e班有某d野發生左''

想同一個人講"我冇嬲過你或者覺得你做咩都錯!!所以希望你明白.."

近排我點解唔打q00za呢!?系因為我近排覺得好"支力"...

好辛苦!!近排我同一個我最fd既好好姐妹好似陌生人咁''

不過...我真系唔想我地感情再差落去''我地講過.....

"要一世系好姐妹!!"唔可以反口架!!!~我知你呢排系唔開心,

如果你想搵人聽你講心事...我一定會好有耐性咁去聽!!

因為身為你既啊妹,你有咩事我一定撐你~~!我唔會因為你有事,

怕你累我,而離開你!!因為我地講過"有福同享有難同當!!"

有一件事令我知道你系真心當我系好姐妹....當你病左...

我刀會好擔心你架...你唔返學,,我系會掛住你!!會一放學打畀你''

當我唔開心個時...我系第一個想同你講''你系我心目中系好重要!!

我相信..我地既感情系唔會減淡既.只有增加..唔會有減淡..系咪!?






訪客留言 (返回 LSC0419 的日誌)


calvin20e 於 2010-05-14 11:36 PM 發表:
你唔可以唔happy架你一唔happy我就沒有得play架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chunchiwa 於 2010-05-12 10:35 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]