日記日誌



2005 年 8 月 21 日  星期日   雨天


星期天 分類: 未分類

今日上futfut,所以無論如何都唔想遲,搞左手機yeah e yeah 9:45起身,個頭又打回原形,d泥又用哂,真係好唔掂。

去到見到入面9成都係女仔黎ga wo@@,唔計我同him,好似得一兩個男,仲要勁nana,d canada毛叉哂出黎。

第一次上elite,好正,發覺都冇咩特別快ja,抄d野都好正,真係感動,又要講番句

我愛f.shum!!!!

佢話自己同d f5踢波踢到爆手,變左機械狒,第二次仲爆眼,話咩裂左@@!!

真係好得人驚wo。

放人him話要去愉景買野,之後我地先去美食street食野,搵左位我去睇先,15蚊係curry 腩,20蚊就牛扒,差咁遠ga?

加3蚊叫多左個通菜,不過都等幾耐下,佢問我辣唔辣,我仲加多d curry 添=.=

番黎him好快就買左,我食到d curry又係好辣,同上次差唔多咁辣,又係鼻水都標哂。

之後上左3/f,我都第一次去個個乜gundam 展咁上下啦,唔知乜黎,d模型放得好永奇,勁樣衰lo,完全係亂黎。

him為左bid個個要入貨,我以為平d,點知睇下睇下貴過出面好多,但佢原價又講到鬼死咁貴=.=

厄人錢的。

我仲要一個鐘先上,所以自己去自修室hae下先,點知冇位wo,咁我行下行下,有個熱心人仕走,之後叫我過去,唔...勁多熟人。

好快就一個鐘,我打俾smk,佢本身話今日俾番我,點知佢冇打俾我不單止,仲冇開phone.....................

本身話印番學生證,點知又唔記得左。

上live,問左勁多問題,又打俾smk,點知又冇開..............................

回家唔知做乜,之後ma出去探 a 婆,我去左cut hair,叫佢唔好剪咁短都係咁短=.=

個學c仔仲 gel到好樣................

咁我唔理去買書,點知5b仲未有,算數,ma未出到黎,去hae,又去3聯買下野咁。

之後上到美心,又要等,等左好耐啦,但之後叫送又叫勁耐,叫完又等佢又等得耐=.=||

結果搞下搞下9點幾先走得人,走個時ma仲去扑死你。




2005 年 8 月 20 日  星期六   雨天


一日到黑都係雨 分類: 未分類

今日好好訓,一訓就11點15分,真係弊家nail,我要11點補習嫁ma,咁我二話不說就出門口,個時係20分,今日又rain,仲要勁大添。

見到張英皇學生證,本身以為搵番,原來佢係洗到d字冇哂色,搞到唔知用唔用得=.=

去到就過左半個鐘,不過okwo,我用擒日買d 筆,超好用,係0.38唔好用,俾條友fake左,以為都買0.5算。

睇睇下,發現ken chan都係用同一樣ga筆@@,愈用愈正呀。

以為自己冇哂錢,所以同him話冇錢要去有八達通地方,之後我地又唔知去邊wo,先去左美心睇睇,搵左位個時打算出去買野食啦,我先見到自己銀包有幾舊水先知有人放左錢落去lo

之後我先係到fcuk,之後睇到美心d野貴到乜,俾以前貴好多,27蚊都冇野飲,之後我地走,去左大快活,又係貴咁我地又行番去,行行下見到大家樂,him問平d咩,我話係,之後我地就去左啦。

本身嚇死以為又係咁貴,之後先見到中間25蚊有野飲ga,仲要係紐西蘭咩魚,好似幾正咁。

間野仲要少人添wo,真係奇怪。

食完同上次一樣係45分,我手機得番一格電=.=

and then同上星期一齊去機鋪,先搶5蚊,打算玩車,點知冇位,gundam shit又禁哂,咁我地玩gun,唔洗好快就死左.....

之後玩gundam dx,唔知係1,2台機咁分,搞到一齊玩唔到,我仲要係咁死,真係好難玩呀!!

咁就玩左5蚊,番去英,見到有令女wo @o@,仲要一班,但以為冇見過ga,個女仔好似楊丞琳咁ga樣嫁

唔知佢係咪轉堂

之後him去買書,我就back home,我ask mum話可唔可以補堂咁,後尾都ok左,睇左電車男07。

icq俾人係咁對住我講咸野。

 




2005 年 8 月 19 日  星期五   雨天


終於可以補打 分類: 未分類

擒日lag左成日,搞到打唔到日記。

話說我朝早要補a.maths不過唔知做乜鬼搞下搞下搞到成11點先by都409。

唔洗講,遲硬到啦,佢仲要改左前面補添。佢講野講得勁快,我唔知唔夠訓定乜,佢講乜野我都唔知,佢只係咁做pp。

咁我4:30要去mk,唔打算番home,咁我去左tw自修室,去到以為又冇位,因為個度真係細,坐低左就發現一個好洋蔥既頭,一睇就知係黃+駒,send左sms俾佢,之後見到已經換左p910,我話左面,佢又打勁耐,我第二次send俾佢,佢部野就咩乜兜鈴聲,全場呆哂,我就做二手野。

佢番黎先見到我,之後張仕彥同張凱菁都黎左,黃叫我坐過去,之後唔知搞乜,咁快就問我食唔食野,又話有間d咖哩係perfect,好正咁,又話唔洗30蚊,又有湯又話食完想再食,我聽佢咁講咪去lo,佢話好遠係荃灣廣場個面,之後經城市個面去,其間係度玩保齡,我兩次全中,第一次easy又win左佢,佢之後話玩hard,我一次全中,又係win左佢,佢話我咁勁唔同我玩,我真係天才。

我話行行下落雨咁點呢,點知真係落,仲愈來愈大,搞到要跑,之後佢發現到個間野,我唔知佢做乜,我仲以為係d乜high class ga,原來係茶餐聽,仲要好up dup,冇睇野食,就叫左兩個咖哩牛腩,例湯係合掌瓜,我feel唔到係煲左成日=.=

黎左d野都係好普通ja,佢話我食落就知,點知我一食就勁辣,辣到鼻水都出哂出黎,仲愈食愈辣,搞到d湯都辣,冇食哂就唔食,一來飽二來真係辣到勁辣。26蚊。

回程我知佢on居兜左大路,佢話要去seven,仲係咁叫我買野=.=

我帶路啦回程,行到中間,佢見到城市仲on想走埋去=.="真係行番去快勁多。

我3點9到走人,本身plan去郎豪,但去到都4:15,又唔知係邊所以都係去左上堂先。

放人走去langham,b1上去,真係大apm好多,仲令d添,中間個條點解冇人用ga呢!?

上左一條長樓梯又唔知係邊,又上多條,之後忍唔住班救兵,點知條友叫我落一條,我落左佢又唔講,搞到我又行番上去,我都奇怪點解無印會係上面,之後原來係5樓=.="

其實我第一次去無印,想買d野食下,但係冇錢冇計啦,去到見到d筆勁好用,仲要5蚊添,先知原來文具鋪係厄錢,十幾蚊仲要斷墨。

條友叫我買幼d,買左兩0.38,3支0.5,3支螢光,令到我生命充滿色彩。

回程勁大雨,搞到溼哂,唔知back home住,之後ba phone me話叫pizza,佢自己唔識叫呀ma,但我冇打算番去住,佢就話自己試下啦咁...

好快就9點幾我番到去,佢叫左二百幾個個=_="

pizza真係好食過個個perfect 咖哩好多呀!!!



« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 18
累積人氣: 17573
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann