2005 年 8 月 15 日 星期一  |
點算好呢  |
分類: 未分類 |
今日唔知做乜啦,訓得幾好wo,10點就醒左,之後係咁睇tv bo,11點先食野。之後又唔知做過乜啦。
上網見到件班衫,o哂咀,勁樣衰好似童裝咁,但我唔出聲,廢事又俾人小。
我同mk講,我地都係咁小,佢就reply左,我就廢事,因為佢地會話:咁勁你有咩idea呀,你個d咁叫idea呀?收啦(咁上下)
件衫用哂數學d符號,好唔掂。
係咁玩compu,到左兩點幾,ma phone上黎話有波仔,我又唔知點叮左wo。
不過kitchen有隻好似曱由既野,我又唔知打死佢,之後佢又跌左落街wo,我就拎左d水同花lo水射佢,佢都唔死,之後就唔知左lu,不過佢幾大隻勁,似未成年既曱由。
之後我食波仔,唔好食ga,不過係新出ga,d野小到死,我又發現佢要-十幾度wo,但我a ma放左佢係4度 ja。
55分先出門口呀,勁唔得,落到去有409啦,點知佢停左係度唔開門wo,唔知佢做乜,之後佢就走左,我走左埋去嫁啦,條友唔知搞乜,成車人同埋bus stop d人都望住我,勁lol呀!!
出到去又遲到,不過算啦BT廢嫁,去到我做bio野,條友又話自己教左幾多條A,又話補佢拎C係好屎,但我真係唔覺佢有幾勁lo。
之後him拎左模型走,我就自己去409。
勁多人,又見到啤梨,今日冇心機,好快走。
回家係咁諗聽日去唔去lo,如果去我就要好急啦,不過70蚊勁貴呀,加埋車錢要上百幾。
又熱,又要BBQ咁.....少人去,我問左好多人,sum又話唔去,張sum叫我去,魚,老虎都叫我唔好去,其實張sum搞到我想去,之後問埋p仔,佢又話bbq去黎做乜野,唔好去,咁我決定左啦,都決定幾個鐘~.~。
後尾mk講番班衫,我reply左,佢話我咁friendly,以為我會係咁串佢地,因為我唔想搞到面左左咁,而且串黎又冇用。
不過其實都有d串XDDDDDDDD
|
2005 年 8 月 14 日 星期日  |
| anc |
分類: 未分類 |
今一早就yeah e yeah咁起左身,因為約左six佢地9點打波,不過我爆石爆到15分先落去,不過好眼訓好攰呀,因為睇埋魔剎+森美搞到訓得7個幾鐘。落到去以為好多人,原來係好少,而fung又未到wo,得six係度。
咁就射左陣之後fung就黎左。之前我仲問six佢係咪丁左,但又話朝早又phone左佢,之後俾人叫鬥波,好雞呀,我發覺得副眼鏡搞到我睇唔到左右,睇黎真係配con打波先得。後尾duel輸左。go 百佳買野飲,不過我冇帶錢。
玩out,死左,玩key,本身好地地,後尾最後3分 air~.~ 之後攰到乜,又冇食野,又飲凍水,又唔夠訓,3條友坐左係度聊,後尾fung個 fd黎左,之後又去射下咁,出左太陽,又俾人叫鬥波,再經冇乜力,打左一陣就叫fung個 fd打,真係差d死咁掣。
back home get money,之後去仙桃食野,佢地3個先去,去到d人完全唔理我,搞左陣先叫到野= =
飯就好快黎,但係野飲就食哂先黎。埋單去six home,先鋤dee,win左第一局,其他都係fung fd win,佢副副牌都好令= =
之後玩bf2,玩到過哂鐘,50分先back home拎野,落樓都55分,出到去俾魚怒拍,還野,之後有兩架409都唔show我,遲到了,後尾仲要係個新黎ga司機,開得勁慢,去到都遲好多,仲要冇位,激死。
回家冇力,睇軍曹,沖涼,好似死左咁,訓左陣,之後我話唔想食,ba ma又問長問短,最後又要我叫pizza..... |
bad  |
分類: 未分類 |
今一早就yeah e yeah咁起左身,因為約左six佢地9點打波,不過我爆石爆到15分先落去,不過好眼訓好攰呀,因為睇埋魔剎+森美搞到訓得7個幾鐘。落到去以為好多人,原來係好少,而fung又未到wo,得six係度。
咁就射左陣之後fung就黎左。之前我仲問six佢係咪丁左,但又話朝早又phone左佢,之後俾人叫鬥波,好雞呀,我發覺得副眼鏡搞到我睇唔到左右,睇黎真係配con打波先得。後尾duel輸左。go 百佳買野飲,不過我冇帶錢。
玩out,死左,玩key,本身好地地,後尾最後3分 air~.~ 之後攰到乜,又冇食野,又飲凍水,又唔夠訓,3條友坐左係度聊,後尾fung個 fd黎左,之後又去射下咁,出左太陽,又俾人叫鬥波,再經冇乜力,打左一陣就叫fung個 fd打,真係差d死咁掣。
back home get money,之後去仙桃食野,佢地3個先去,去到d人完全唔理我,搞左陣先叫到野= =
飯就好快黎,但係野飲就食哂先黎。埋單去six home,先鋤dee,win左第一局,其他都係fung fd win,佢副副牌都好令= =
之後玩bf2,玩到過哂鐘,50分先back home拎野,落樓都55分,出到去俾魚怒拍,還野,之後有兩架409都唔show我,遲到了,後尾仲要係個新黎ga司機,開得勁慢,去到都遲好多,仲要冇位,激死。
回家冇力,睇軍曹,沖涼,好似死左咁,訓左陣,之後我話唔想食,ba ma又問長問短,最後又要我叫pizza.....
勁膠金曲愈來愈膠
馬桶真係高左好多,佢話佢自己中一仲係14幾,但佢一年高10cm,依家都有17幾,好似仲高過six添
我話自己一直都未高過,佢話佢睇到,呢句野都唔知話有共嗚好定係咩好。
真係 hi ,見住身邊d矮過我d fd一個一個咁高,有好多仲高過哂我。
佢就4年都唔俾我高,唔通真係自己衰之前去左跑步?定係做得多體能,但我都冇做成年幾兩年啦。
mk都之前係排前面,而家排中間。真係要信邪?
|
|
|