9點幾,呢個時候我平時仲訓緊,但已經俾我個姪嘈醒左,8個鐘都冇呀....
無奈啦,佢成日都係度,我就唔開心嫁啦。
點半去青城mtr,房45分先黎,hoho,扮cool。
咁去到mk就梗係去ho li wood先啦,點知個度d袋大既呢就好似super x咁,細呢就係惠康膠袋,mid size係d女人袋。
冇計啦去chi之堡,見到個30L,冇問幾錢wo,佢話得番一個。
咁死死氣就去行,唔知行左去邊啦,一出去就勁大雨,食屎,唔通連個天都唔鐘意我?
去左波鞋街睇下有冇啦,其實都預左冇,得個幾個。
之後又番去chi睇wo,又去番12樓咁,真係激死。
chi個個千2,3蚊,走人啦咁,4點就去英皇f.shum。
結果出左兩日都買唔到袋,真係出cwb都托,個度仲細間,又唔識去,一陣去到又係咁咪死?
搞到勁冇mood,開始唔想買
|