2005 年 7 月 16 日 星期六  |
happy day  |
分類: 未分類 |
昨晚大伯食煙,搞到我差d死左。之後睇尋秦記,又幾搞笑。
一朝奇怪8:45起身。打機bo,打到10點食野,10點半落樓個時wu魚打黎bo,之後落到去發覺我同佢先係遲去個個= =
一開始係咁dead air,去到neway又個個唔點歌bo,我去完廁所番黎佢地都未唱=_=,我又唔知做乜好似唱得唔起勁,又見到小強bo,支咪又唔知做乜short short 地,我叫左條腸個頭勁似某某器官。俾wendy食左個暮菜,不過食少d仲好。佢唱得又幾好。wendy屈左six請佢bo,搞到我又俾魚屈,陰公lo。
但我就係咁玩野。唱完去左機鋪,我玩槍game咋,又玩左幾蚊。玩左陣又走左去南豐,行下街咁,之後睇扭旦,個面,wendy話我講啦,不如我地去做個d野,之後就4條友走左去啦,不過我未做過嫁,搞到唔知點算好咁,30定40蚊bo,勁貴。影完3:30,wendy走先,我地就去左英皇,因為我要搞番 course d野\_/,唔知好彩定唔好彩,kk wong移民,我可以用200蚊報f.shum 490 ga堂,不過搞勁耐,又調唔到堂。
409走lo,唔知做乜好似好攰咁,番到home立即又去學琴lu。
番到home打機,打到7:30同人icq左一輪問哂d意見,就去左偉記buy生菜魚肉+牛扒飯,點知d生菜勁少,搞到冇菜食>_<
|
2005 年 7 月 15 日 星期五  |
哈哈哈哈  |
分類: 未分類 |
一早流哂鼻水,超唔舒服,搞到冇心機上acc,佢叫我做個d都冇做,我係咁打機同sms,扮野做咁。
超辛苦先捱過,用左成包紙巾咁掣。
一放ho ming him就問我去唔去唱k,但我要拎衫俾莫so,佢地行先,我去到,佢地話李+倫等緊我,但佢地打緊機,我先入去2號房,超大,但冇幾耐就上左去同李+倫佢地,唱左陣咁,食埋野落番去同ho ming him佢地,個度音響超好,落到我就用左兩個套@@,奇怪佢地個個唔用套=_=。之後咪冇離過手,勁喪咁唱,唱到45分kai羊同傻霖走番上去bio,得番我同him同mk,之後我係咁點快歌,him話會唱到失聲,之後痴左係咁唱,唱到獨自去偷歡個陣li ka lun佢地走,到左25 分就lock左機\_/勁早。
一出到去見到趙文女仔,之後我地去走黎走去,又去新都,因為要拎wb所以迫住要番去,但後尾我話點解唔叫人同我地拎,我send 俾張靜點知冇人應=_=so打俾趙,佢又send sms俾我wo,所以我咪send番俾佢,冇左幾蚊=.=v。但佢係咁send好似唔洗錢咁=口=him同mk搞耐d先叫到人。
之後佢地話去我home打機,我就諗緊買唔買game好,其實都諗左好幾個星期,但為左親戚朋友,so去買,原來100有5 @@平話荃風,我以後都唔去lu,wait 25分鐘,之後又行黎行去,睇下手機咁,見到6680 $1980原來個plan勁貴。
35分鐘番去仲未有,之後him話去入會,我以為乜,原來係影視,之後一齊去。不過諗下bt 唔洗錢lo,但係bt可能就快死亡=.=3個人都去左開。
搞左咁耐番去都係未有得拎,又要wait 1min,佢地放d野係消防喉個度=_=|||
番home,play左乜以為格鬥game,him又以為好玩,so買左,番到去先知唔係格鬥=_=|||
玩winning我未玩過,好屎。玩塊魂但d情節知道哂所以....之後玩龍豬,haha,終於知點玩=_=
勁無聊玩gt4用龜車。之後玩到6點半收手,入左去搞部腦咁。
7點佢地走,我就玩影牢,好正勁好玩。
winning就=_=
晚了,趙打來,佢話我係咁打俾佢又唔出聲,話我俾人綁架=_=我話冇,我覺得係我姪係咁玩我電話。
|
2005 年 7 月 14 日 星期四  |
痴線  |
分類: 未分類 |
神早流流又要起身,番去補課,頂....勁早,icq埋都仲得
番到去唔知去咩室,之後搵,帶蜘蛛俠眼鏡,d人反應冇乜野,李+倫話好潮,但我帶得好唔舒服。
yeah so講得勁悶,勁唔想聽,30 min break同ho ming him and mk落左去seven食早餐,勁淒涼。
之後lunch又去維苑:o),肥牛飯勁唔好食,又少份量,衰過扑野家好多。之後去搞眼鏡,好快搞掂因為冇人,但佢屈一屈,有d求其。
番到上去最唔鐘意ga eng,做listening,好似做過,gap tong真係....超憎佢,講勁耐廢話,做下又停下咁,4點先放人。
真係仲衰過番學,呢間學校真係唔知做乜,係咁補課但又唔係教得好,自修仲好啦大佬,仲要一補就補3個鐘一堂,食蕉啦。
本身話去hapi hur,但mk又唔去,so唔夠人。下次先
番home冇野做,睇tv!?
之後又ao!?
痴左,唔知做乜,好似真係病左。 |
|
|