一早就起身,喉嚨仲未好,今日早左出門,番去冇位,入廁所見到班友仔係度玩gundam card game= =
勁悶,個個乜乜music show ar,問答呀同話劇都係,仲係咁同趙文深打,仲俾梁sir話有相為証,但我見唔到佢take photo wo。
譚話去我home,但自己走左。之後睇黃炯明玩card magic,成班友係度睇勁耐,佢又唔講點解。
本身去大快活,但冇位加上又到1:30,所以最後6條友又去左維苑,俾人叫走冰搞到杯野一d都唔凍,今次唔係遲黎啦,但d牛扒唔好食,又唔係熟但係"硬"。埋單個陣係哂散子係咁數勁搞野。
食完野春如,mk同吊羊去左我home 打機。我係度換衫班友走哂埋黎睇=.=
奇怪係home冇哂人,之後玩gt4,用benz 屈機勁爆笑,不過用一樣車真係冇乜好玩,要玩運氣。
之後玩z gundam vs zz gundam ,li ka ho 展現哂kid子本色,做哂手勢咁,仲rec 左佢。
最後仲話以後唔打飛機:o)而春如就做左飛機王
|