今日一早,架巴鬼死咁早.一落去就by唔到,痴線。個垃圾桶冇lala燒著左咁,勁臭,之後等車,聽到林希係度講緊個垃圾桶,冇幾耐就走左去打算拎開個膠袋。讚,佢番黎同佢個fd話原來燒著舊包,冇得救,但空氣好左好多。
眼訓眼訓,a.maths唔識。完了完了。
lunch食金潮潮潮。食完同房冇lala上左小巴,上完佢兩個唔見左,咁就fing左。
phy派番test,因為今日運氣不好,所以心知不妙,之後原來full marks,奇怪的是沒有開心的feeling,糟了。
完了討論明天test之事,驚訝。決定不了。
a.maths test了,一看已不懂,飛了兩條。完了後,得知不少example,完了!!!!
chem兩堂好難頂,回家沒時間溫書了,多數不測。
睇下星四3科點死好了。 |