太耐冇寫日記,一來唔得閒,二來唔想打。
最近好冇心機,乜野都唔溫,maths個d test都唔做數,搞到成績咁咁咁........
bio又俾佢叫起身,我媽差佢個雄,家陣學校d老師差唔多個個都憎。
上堂唔洗講啦,根本冇一堂係有上ga。
acc test竟然唔合格,我諗仲係最低分,超後悔當初聽人講choose acc,根本就係fake人。
哂哂d時間。
d人話chem 新miss係三項鐵人,冇見到。
日日訓唔夠,搞到乜都唔想做。
放學又的士啦,係咁俾人話,超無奈,我唔理都仲係咁講。
上ken chan先發現自己好耐冇上過佢堂,我堂堂都做其他野。上個星期仲唔上兩堂去左溫acc,點知唔合格,真係勁後悔。
放左立即出mk,因為3230個256卡冇lala只係用到128,出去換左,睇番發覺都係123mb,因為唔知係真定假,so冇換,之後同旦去左大家乜,叫錯野,叫左d平時唔會食ga野。
回家又食飯,試左張卡,果然係唔得...........真係要鬧爆佢!!!!
phy又冇時間溫.....死人啦 |