咁多日冇打日記,其實都唔想。
但係係咁test又補習呀咁,搞到分身乏術。雖然真係冇黠溫書,但係都冇時間。
搞到擒日都overtime 左啦,不過都係睇創世紀,有害無利,中四以黎第一次搞到咁夜lo。
如是者,一早就勁眼訓,acc堂又俾人小。中文俾人choose左做皇牌。
潔廁恩,勁仆.....時間又唔講,卷有野改又唔寫出黎。派完唔俾我地check就計時。
冇責任感。測完仲要教bio,超,佢都係係咁禁個powerpoint咋ma,白痴。
又話要教快d,容乜易呀你,禁快d咪得lo。
camp要交2xx蚊,photocopy bio又要$200,放學taxi去英皇,咁多次以黎我就最貴。
上堂係咁做acc,哂錢上ken chan。
真係dammmmmmmmmmn。
番home又切旦糕..........
|