今日放完假要番學,都唔太想早起身。一朝早就派d exam paper黎玩我。
第一科係chem,得66分..........都ok ga,不過都唔太好,有d都係錯烏龍。
第二科係中文,中文作文我呢次都幾有信心,果然合格,不過其他野就睇錯題,搞到得54.9分......算啦.....

第三科係bio,我都估到條友唔會派aws俾我地,之後我估中哂,條友講一條都講成堂..........佢仲話自己教左d精英出黎.......吹水?
第四科係phy,真係超強差人意,得個46分,有兩頁冇做,派左我又知點做,但係考個時又驚青.....功力不足啦.....
第五科係最衰,mc 32分,有兩條係29都唔會錯,不過我就錯左,算啦呢d野都唔係第一,二次。之後long ques就最唔掂,得45分,60%............真係冇哂心機。又又又又又又又又係係係係係烏龍野居多..............最後仲要話mc 28條aws可能係c,ja係話我mc可能得31分...........真係無言。
真係跳樓啦!!!!!!!!!!!
之後番黎屋企打cs,殺左4十幾條友,唔係好夠皮............... |