日記日誌



2005 年 1 月 19 日  星期三   陰天


冇乜特別 分類: 未分類

一早就聽歌,之後唔小心咀左兩野落張table度,omg。

之後又上個條bio友堂,條友又唔派aws,媽媽B。

到左a.maths堂派番d卷,我以為自己只係最多有5x分,點知有62分。開心左一陣之後睇番d問題,見到原來有10分係好易,但係我就唔夠技倆,又緊張搞到唔識做,其實係用番f2 miss lee教d野做就得。

之後gap堂check到中文佢計少左我1.5分,做左幾條a.maths題ms劉就黎。

放學去左打波,打左一場勁白痴ga波,認真唔到之後俾人炒=_=""""。

等好耐就要去補習,點知d人唔俾我打先,真係好.../_\

最後見到葵芳有老番開左,但係唔夠膽試,怕玩唔到。

之後去荃風買左mgs3,天豬紅,勇者鬥惡龍VIII同義經英雄傳。

去補phy又訓左一陣,之後去左三聯,同人搵a.maths ex點知本本都唔ok。

番去食飯個d之外玩mgs3同天豬紅都好難玩,勇就未玩過,仲有個隻就係好似三國無雙咁。

之後打到12點就訓左。




2005 年 1 月 18 日  星期二   晴天


好差呀 無奈 分類: 未分類

  今日放完假要番學,都唔太想早起身。一朝早就派d exam paper黎玩我。
第一科係chem,得66分..........都ok ga,不過都唔太好,有d都係錯烏龍。
第二科係中文,中文作文我呢次都幾有信心,果然合格,不過其他野就睇錯題,搞到得54.9分......算啦.....

第三科係bio,我都估到條友唔會派aws俾我地,之後我估中哂,條友講一條都講成堂..........佢仲話自己教左d精英出黎.......吹水?

第四科係phy,真係超強差人意,得個46分,有兩頁冇做,派左我又知點做,但係考個時又驚青.....功力不足啦.....

第五科係最衰,mc 32分,有兩條係29都唔會錯,不過我就錯左,算啦呢d野都唔係第一,二次。之後long ques就最唔掂,得45分,60%............真係冇哂心機。又又又又又又又又係係係係係烏龍野居多..............最後仲要話mc 28條aws可能係c,ja係話我mc可能得31分...........真係無言。

真係跳樓啦!!!!!!!!!!!

之後番黎屋企打cs,殺左4十幾條友,唔係好夠皮...............




2005 年 1 月 14 日  星期五   晴天


veryokgd 滿足 分類: 未分類

打打下cs,房+達同張永長叫我去mk。
之後走出去,mtr貴到xxy,一程車食左我6.8,都唔知發生乜事。
之後係咁行,都預左係行ga ja。郎豪坊都幾大,不過都冇乜特別野睇,
一路行一路講低趣味。最好睇都係個個"番屋企"。
之後睇鞋,去埋chi之堡就走佬。

之後番屋企打算同jer 永長去荃wan打J。點知佢行到黎青怡蕩失路=.=|||
我帶埋ps2去改機,我都等左呢個機會好耐。mk豪成日話改又唔改,自己去改算數。
之後唔知頭唔知路,去左一間我覺得最pro ga,唔知幾多錢,之後係200蚊,價錢都ok la。
放低機去機鋪,打左一場槍,一場車之後睇人打個舊白痴野(厄錢...),睇完就俾人斗。我.........

之後去同改機條友講later先拎,就去左ceci個度,又怕條友打phone俾我,之後坐左係後面。
完左成9點,我飛左去拎機之後,用左一舊水買左4隻game,又怕玩唔到。
番到home立即打,好彩玩到,d老翻做得幾似,比以前我買ga好勁多。
打左好耐先訓,wakakakakakakaka



« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 |


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 4
累積人氣: 17647
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann