日記日誌



2005 年 1 月 22 日  星期六   晴天


打機日 分類: 未分類

打機.............

終了




2005 年 1 月 21 日  星期五   晴天


ng ok 不安 分類: 未分類

一早七點幾就俾老母燥驚左,之後8點幾又俾家姐燥驚,9點幾自己又驚左一次,之後到十一點幾先起身。

冇刷牙去左食藥,係咁打c臆,唔係咁想食野。之後打cs俾人sm。個條友一定係cheater。一直都冇野食,原來阿媽冇叫到,到十二點幾先食左個米粉。之後打戰國無雙打到3點幾,打mgs3打到6點幾我又冇save到,條賓妹就switch off左我部機,我dee。

之後去補eng,又番到黎home,打日記.....打算再打mgs3....今日都冇乜野好做。




2005 年 1 月 20 日  星期四   陰天


病鬼左 感動 分類: 未分類

一早就同jer同郭係度吹聽日旅行點。之後就上eng堂,listening再做多次only錯兩條。都唔知點解會易咁多。
之後pe堂又踢白痴仔波,入左兩粒,班友都傻ga。

之後到lunch又上西村,加上我幾急屎所以都冇食野。
成班友仔除左房之外其他人都冇食野。番到去問ms 劉中文分佢話我知我得42分。我都好吃驚,點知原來佢睇錯左另一個。原來係52分先真。之後問phy見到黎建雄同張靜好...@@
上maths知道自己maths同a.maths都係73分,我覺得都幾唔ok,好多人8x分,之後睇排名係1x同第五但係我個班only.....比較4d我諗我會死左.....之後phy mc 19分,我都冇feel對下有冇錯,勁痛。

之後上acc feel到自己唔對路,好急屎,之後聽到佢講卷就去爆石,點知爆完個肚勁痛,痛到痴哂線。

之後頂到放學,去百佳買旅行d野,買左勁耐,最後我頂唔住番左去睇e生。我前所未有咁痛,打左針,都幾驚,因為好多年冇打過針,番home食藥就訓,勁辛苦,訓左一陣jer永長就打phone黎.之後我問a ma 個gas 爐d野係邊點知d gas係鋪頭。去左楓樹wo等佢,之後發覺自己對腳冇力,好 支力 ,之後我只係比左個爐佢就飛番home,點知又訓唔著,最後訓左幾十分鐘就去食粥,睇住d餸又冇得食,on my god。

最後打機都冇心情,打算今晚睇埋屎提分king就訓。希望聽日可以好番啦。



« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 19
累積人氣: 17630
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann