一早就同jer同郭係度吹聽日旅行點。之後就上eng堂,listening再做多次only錯兩條。都唔知點解會易咁多。
之後pe堂又踢白痴仔波,入左兩粒,班友都傻ga。
之後到lunch又上西村,加上我幾急屎所以都冇食野。
成班友仔除左房之外其他人都冇食野。番到去問ms 劉中文分佢話我知我得42分。我都好吃驚,點知原來佢睇錯左另一個。原來係52分先真。之後問phy見到黎建雄同張靜好...@@
上maths知道自己maths同a.maths都係73分,我覺得都幾唔ok,好多人8x分,之後睇排名係1x同第五但係我個班only.....比較4d我諗我會死左.....之後phy mc 19分,我都冇feel對下有冇錯,勁痛。
之後上acc feel到自己唔對路,好急屎,之後聽到佢講卷就去爆石,點知爆完個肚勁痛,痛到痴哂線。
之後頂到放學,去百佳買旅行d野,買左勁耐,最後我頂唔住番左去睇e生。我前所未有咁痛,打左針,都幾驚,因為好多年冇打過針,番home食藥就訓,勁辛苦,訓左一陣jer永長就打phone黎.之後我問a ma 個gas 爐d野係邊點知d gas係鋪頭。去左楓樹wo等佢,之後發覺自己對腳冇力,好 支力 ,之後我只係比左個爐佢就飛番home,點知又訓唔著,最後訓左幾十分鐘就去食粥,睇住d餸又冇得食,on my god。
最後打機都冇心情,打算今晚睇埋屎提分king就訓。希望聽日可以好番啦。 |