2005 年 2 月 7 日 星期一  |
飛車is so exciting  |
分類: 未分類 |
一早8點15,手機鬧鐘響,訓左7個鐘掛,唔想起身,不過都要約左去打排,洗面,爆石,刷牙.......
本身打算去買包食,但爆完石又唔想食。去到體育館9點過d,我係第4個人黎,之後睇住d工人整網,整完都過左幾個字,搓波,覺得自己過度活躍,痴哂線咁。之後陳子味最後先黎,陳靜早走,一路打一路發din。之後唔知幾時陳正標黎左,好快就11點,要走。之後陳子文去左洗jj,我同岑龍,余之華,爆倉停打算去食野。余之華,爆倉停去左7記先,傾好我地去長發,但我話貴d,之後同岑龍去左美淇,佢同d老闆好熟,老闆問佢仲有冇玩卡同玩乜野,之後龍睇模型,問我買唔買nt1好,我係度up廢話。之後我同佢講:我諗佢地去左長發嫁啦。果然真係,佢地係長發入面出番出黎,之後我地去左金運,我係度話金運快餐平一蚊呀,之後我叫左牛肉雞扒米+凍檸蜜24蚊,好耐冇黎過同食個度d野,點知叫野食個陣d人聽+睇唔到我地。拎野黎又倒瀉岑龍d冰,搞到我同龍個邊d位溼哂。個1蚊付出真係大。就食完余之華,爆倉停係度發din,鬥飲野,之後爆倉停仲吐左d可樂出黎............比錢,爆倉停話點解多左d錢出黎,我覺得係佢同余之華俾多左錢,之後岑龍話俾佢拎去打機,我講笑咁話其實我比多左,之後佢地信哂.......我當然話我係講笑啦。
番home打機,義經打爆左,ending勁無聊,隻game耐玩度勁低,打og打到唔想打,打gt4,之後a ma上黎,我問佢自己買野食定係外賣好,佢話自己買,之後我話唔食啦,佢就煮番擒日個d俾我食,煮完佢走,我食。食食下sis同佢個fd番黎,我睇濟公,睇完就改左部gtr skyline 既渦輪4階段馬力成777匹,之後玩日本大賽,加速快到pk,成日都可以極度,不過收油就難d,成日飛出街,但係都可以快人地40秒,飛車飛到勁爽,正爆。打到第二場,sis佢地出黎話想打,之後睇左佢地對打2場,佢地又汁野,我又玩番,之後姪仔係咁搞我.搞到我飛出街飛到p哂k。差d輸。打到8點win左20萬既賽車,6xx匹,勁正。之後睇黃飛紅+食飯。食完上網,房phone me問我買左衫未,我話買左啦,佢話褲呢,我就話買埋。之後傾ceci。我冇諗過佢會年30先買,我仲以為佢買左=.=|||。諗番起自己今年買衫都幾敗家=.=哂左咁多錢,不過平時就真係冇買到,比起f3,就少好多。f2就天淵之別。可能一次性既敗家會好過f2個d超級敗家,買完番黎又唔著。
|
2005 年 2 月 6 日 星期日  |
| 新鞋新褲 |
分類: 未分類 |
今天早上不太想起身,昨夜睇人生交差點睇睇下訓左,3點先正式訓,一大清早,洗衣鋪致電來送衫。醒,收後打og2,過了一會,媽拿早餐上來,吃過。繼續og2,到了12點左右,乘41m到英皇chem去,誰知竟遲到,入去,又見到閂至妍。希與哥在後面,趕急找了一個位子,坐下,上課,教的比學校的快,但我很快就明白。完後,問希借了notes抄,及以為可以拿回之前的notes,但希說他不會給我的,然後問哥借了來copy。希先走去吃午飯。我同哥走,我想去車站旁影印,走到過去竟然閂了門,十分傷心。到了車站41m剛剛離開,可恨的。回家打og2,一會兒家姐回家,她沖了涼就和我出去mk買鞋等東西。乘44,中途睡了,下了車走去鞋街,但因我肚了餓而去了仙跡林吃東西,入面的東西貴得很,叫了下午茶餐甚麼白汁火腿雜菌意,珍珠奶茶,等左勁耐,杯野勁細勁少,不過d意粉都幾好食但細。食左52,貴呢!不過家姐都有飲野。
食完去波鞋街,勁多人,行都行唔到。之後一間間睇,d鞋都冇乜特別,間間都一樣咁多人,睇哂右面個d,去左面,家姐撞番d fd。之後去瓊華睇,睇左好耐,d鞋靚係靚不過貴。又去番鞋街,又勁睇,去左3間好多別注既鋪睇,有幾對都唔錯。
又去番瓊華睇,睇完又去鞋街,之後又去番瓊華,我唔買係因為幾貴,唔想買咁貴。係鞋街試左$1099既newbalance 586同全綠既580。但我係做唔到決定。家姐叫我買啦,之後choose左一對1199既new balance 586,個sales係咁講野,我好無奈,勁多人圍住我俾opinions,之後我唔買係因為貴100蚊,我搵左個時機走左出去,同家姐講話呢度貴100 ,去番頭先個度,家姐話100咋ma。之後又死番去個間野度試,買左,個時都7點幾,用左幾個鐘睇鞋.....之後去左levi's睇牛仔褲,家姐話去睇下tough,之後好快咁去tough試左兩條,一條係家姐choose,一條係sales。佢問我咩碼,我話31掛。佢地o哂咀。試前者個sales話:衰野又著得幾好睇wo。後者就窄d,之後sales話第一條好睇d,又話余文樂都係咁著(閂我咩事=.=)。之後家姐又試兩條。我一條佢一條,平左100蚊,之後sales問我地要唔要衫,我就緊係話唔要啦。買完問家姐番去食定係食度食,之後我話係度食,去左一間叫極之好既野度食,我諗勁耐唔知食乜,之後叫左黑牛扒飯,34蚊都好貴。黎到見到冇咩特別,食落真係幾好食,又唔un,又有味,仲有兩大快。食完就44番home。 |
2005 年 2 月 5 日 星期六  |
12?12!!  |
分類: 未分類 |
一早11點,隻賓送野上黎俾我食,我個時先醒,發現d牛肉少左好多,食到唔想食。之後上網...睇+旋,打og2
下就,ma phone我話幾時食飯,之後佢就拎d飯上黎,d鵝好肥,食到最後唔食,我問ma有冇見過d game,我搵極都搵唔到,之後我自己係車太上面搵番,比野壓住左,見唔到。之後唔打og2,打義經,打到3點半唔打,因為就出去,上網,到4:55先搞野,之後41m出去,見到仲有10分鐘就諗住唔等,去英皇報chem,點知去到都已經30分,之後仲要等,勁多人,搞下搞下去番現代都45分,一開門就見到林媚gill,搵唔到annie,miss左勁多,之後冇唔專心上,走個時都搵唔到佢,原來唔同課室。
之後自己一個出mk,call ma出黎,之後係44總站等左勁耐,6點半過d佢先黎度,之後去dp,初頭唔記得係邊,入左去勁多人,之後睇左好耐,d野勁減,但係都好貴,我話好貴,但係a ma就話唔係好貴ja,之後1件shirt,搵左一件xlarge同dc嬲,點知勁耐都搵唔到,到左7點半我要趕住走,又是但買左件衛衣,點知得番一件,個陣時條友又搵到dc個件嬲,xlarge就冇哂,之後買左呢3樣野。我未等俾錢就飛去mtr,去太子,到個時都未到8點,搵到現代係邊,之後想去食d野食,但又唔肚餓,so冇買到。待到7:10,annie黎到,我地上去現代,3樓等佢,原來佢係入面教緊,佢突然出黎我就同佢講,原來唔只我兩個。
之後上堂,落堂問佢d文點交,佢問我地listening點,又問我做乜扁咀,之後講左陣走。
mtr睇到已經9:50,之後annie還番錢俾我,係青城買左20蚊9售c,番home食菜冇食飯,之後睇奇幻潮,都幾無聊咁睇落去似思覺失調多d。 |
|
|