日記日誌



2005 年 1 月 26 日  星期三   陰天


no good 不安 分類: 未分類

朝早上頭3堂真係上死,bio+eng.....兩科老師至憎。

之後上a.maths條友終於用下中文,佢講英文真係x-10000000000000000000倍

之後lunch食大撚,gapgapgap問答比賽,勁29

放學因為大撚關係,勁肚餓,同bb+哥倫比亞去扑野家,打算遲下到。

之後去到遲左少少,佢地兩本notes都印錯左,我就冇事

之後走個時佢地換番,我同佢地走到荃風我就去睇車太盤,見到130蚊gt4勁抵,之後睇左一陣就buy左

之後去mtr ask八達通點解變成人,原來要一年$20一次,無奈,之後冇俾就走左

番到黎食完飯打aoc,好正,同momo,孫仔vs譚+mk+立,win左,佢地最後都冇棄,真好人。

第一次用番匈匈,馬爆+馬弓爽死了。

之後又話打多場又唔打,想打gt4,跟住試玩,原來用tie 盤比用手掣仲難玩,我用手掣已經唔係幾好
用tie真路都咩黎咩去.........then老豆玩,佢都係咩黎咩去,唉................點算




2005 年 1 月 25 日  星期二   晴天


名次 滿足 分類: 未分類

今日早上堂冇乜特別,之後過左中文堂知道自己名次,17/44,34/88
無悲無喜,事關上學期都唔係幾努力,又勁多烏龍。冇乜點理就帶過...

lunch第一次食和興,上野好快,價錢ok,very ok good。

放學拎番gas爐,奇怪多左一隻gas。之後del save卡勁多野,開始玩gt4,考車勁難仲未考到。

今日尾牙,老豆佢地要同d地頭大佬買飯,勁多餸,成9個。

之後番黎打日記...................




2005 年 1 月 24 日  星期一   晴天


無題 分類: 未分類

番學,上上下堂好想放屁,但係冇放到,之後bio堂之前開始痛,之後biology幾多分都冇理到。
之後lunch勁痛,飯都冇食哂之後當然............之後勁想放屁,都唔知做乜。
最後就係咁放,wakakakkakaka,之後冇乜野

番home打機,mgs打到唔想打,之後等打aoc...................
見到標標用馬弓,我同佢地打又用馬弓
點知mr.bean用西精,我又唔記得控兵,之後谷上帝打佢
好在佢經濟搞得唔係幾好,之後都win左,唔知道譚幫左手,但係睇唔到佢點打/_\下次唔會再玩野=.=

之後打算打多場,點知mr.bean同譚唔打,諗住同mk,立打亞馬信,點知又玩唔到,又同步,打劇情又係。所以都係打番rm,only拆左d野之後打左個幾鐘,不過一人打一個npc。之後社會3100分@@(3世奇+10城)

打完sis番到,都要訓lo



« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 51
累積人氣: 17606
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann