朝早上頭3堂真係上死,bio+eng.....兩科老師至憎。
之後上a.maths條友終於用下中文,佢講英文真係x-10000000000000000000倍
之後lunch食大撚,gapgapgap問答比賽,勁29
放學因為大撚關係,勁肚餓,同bb+哥倫比亞去扑野家,打算遲下到。
之後去到遲左少少,佢地兩本notes都印錯左,我就冇事
之後走個時佢地換番,我同佢地走到荃風我就去睇車太盤,見到130蚊gt4勁抵,之後睇左一陣就buy左
之後去mtr ask八達通點解變成人,原來要一年$20一次,無奈,之後冇俾就走左
番到黎食完飯打aoc,好正,同momo,孫仔vs譚+mk+立,win左,佢地最後都冇棄,真好人。
第一次用番匈匈,馬爆+馬弓爽死了。
之後又話打多場又唔打,想打gt4,跟住試玩,原來用tie 盤比用手掣仲難玩,我用手掣已經唔係幾好
用tie真路都咩黎咩去.........then老豆玩,佢都係咩黎咩去,唉................點算
|