以為今日會暖番,點知差唔多,BIO悶到發溫,眼訓到死。
ACC勁想訓又訓唔到。ENG真係想.......................之後自己睇人性,唔理佢。
LUNCH叫左飯,D冰多到乜咁,D飯都唔多好食。
番到上去發現D窗好易開到。之後入到去見到謝俊立係BOBBY DESK畫野,我又諗起震星,之後去到佢個位度。
同立一齊係咁畫,又反共,之後D人圍住睇,D人見到咁多人睇,自自然然勁多人睇,搞到窗外面陳文杰都睇埋一份。
打左鐘佢都未番到,到左上堂佢先知,笑爆。
GAP堂好無聊頒獎,之後搵藥基黎乜野渣打乜乜乜,之後係咁講野,d人好開心,個個都坐直哂睇,但我覺得冇乜特別,很奇吧。有條友問我想問ga野,話佢個fd冇獎拎個d野,不過我覺得佢問得太直,好衰格

放學d人去哂睇佢,我就走黎走去,最後同mk係咁搞腦。
之後差唔多5點走,落到去見到房+莫唔知搞乜,之後係咸碟個度見到有條友入去,之後門口有條友好惡咁話:喂你做咩呀。
條友:對...對唔住
門口條友:你係唔係想入去,你入去我就唔俾你出黎。
我同mk係度係咁講笑,覺得條友好lor。之後走走下見到個老番開番。
mtr,自己一條友去荃風,買4隻,條友話120,驚訝,之後無奈,以為佢加價,睇save卡,貴,去英。
睇下d,碟發現唔見左隻,又係度諗條友話120,ja係一隻40,家陣得3隻,以為自己拎少左,但係自己又記得有拎,係咁諗,之後見到閂,同佢講,之後好煩咁,入到去又係咁諗,煩。之後係咁搵,原來只係自己搵唔到。
放左,baby話旺角平得多,之後自己再去睇。
一去到車站就有車,番到去好快咁沖涼打算打機,點知阿媽又睇馬,唔俾我打,勁蚊。真係發哂din想打爆部電視。
9點半左右,可以打機,一開始就入無4,開頭load,後尾先得,之後就用凌,勁好用,畫面靚左又唔lag,改左唔少野,都幾好玩。
之後玩龍豬,唔識玩....放棄,用獸王,爽+核凸,變身個時會爆哂d肌肉,眼出黎,手指會好似就斷咁,好核凸,不過好好玩。
最後玩ace,俾想像中好玩,以前見到以為唔好玩,點知好正。
 |