today morning睇左本精讀一陣,之後上堂都冇溫中文,測之前又睇左少少。
測個時都識答,都做得哂,應該會梗梗合格掛。比想像中易,冇乜點老吹。張詠翔話洗唔洗買精讀,劉順敏表面大義,但語氣不對。
after lunch,梁sir又搞冷gap。英文都冇聽佢9 up。
到左phy派卷,唔知點解驚驚地,以前我驚親成績都強差人意,但今之出乎意料,滿分,仲要唯一一個,由細到大滿分只係係小學maths考試試過。中學最多都係中二個時中文全班第一,但今之次係全級@o@",呢d係ken sir功勞?多半吧=.="佢教我冷gap 的。我都冇下苦功~.~。回頭想一想,補了chem和phy也有人成績,但eng就.....可能因為eng真係要成日睇。收到卷後面的人隨即講變態,之後黎sir話我最高分d人又好似chem個時咁。落左堂,mr.bean,何銘謙,陳奕希係咁嘔打我

番home忍唔住打機,去ceci又問佢野。我問一句佢會問番你兩句

番到home又睇tv。打媽打牌冇得打機。
|