因為要maths test所以就上堂計,其實都唔太想計。肚又痛到嘔。
中文堂派卷,60%,非常接受,因為自己都冇乜點溫。又睇錯題。bio堂打雷,開始rain。
lunch房俾gap lee gap。四個人等等下12:30走左,飛奔去左屎筒。4d d人話maths好hard。
上番去都冇溫。教下人咁。順便renew 自己。
phy堂派全級名次,黃+駒第一次冇test竟然唔計分全級第一!!我就test兩次先第一/_\。
maths堂test,聽4d話要做快d,之後唔識做立即skip,skip左兩條之後12:28做完,仲有10分鐘,做埋兩題+ check十幾條就冇time,完左同人係咁傾,之後知aws就知自己錯兩條,個兩條真係唔識ga ~.~。李建恆都係錯兩條,但4d好似有人錯一條only。又勁多差唔多分=.=
買火鳳,睇,忍唔住又打機。
|